Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Graqs


Graqs
 Del

Recommended Posts

16 timer siden, gaxerdk skrev:

-REP

 

Du har sådan cirka 0,0001 time på stavox de seneste 2 år. Tænker godt selv du ved, at man som admin skal være aktiv.

Og før din inaktivtet lavede du aldrig rp, og du virker bare ikke som typen der kan egne sig til at være staff.

Hey gaxer jeg har lige en tilføjelse med din indbydelse nu er det jo sådan jeg har ikke set dig inde det sidste år og jeg vil altså sige jeg er fint aktiv inde på stavox med mindst 100 timer de sidste 2 uger og med hensyn til det med rp senarier jeg tror faktisk aldrig rigtig du har prøvet og ville i et rp senarie med mig du har altid bare enden skudt mig eller kørt væk men stadig tusind tak for din melding omkring din mening betyder meget ❤️

stavox.png

Redigeret af Graqs
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Hej Graqs Jeg synes helt ærligt, du fortjener en plads på staff holdt, da du gang på gang har bevist overfor mig, at når du vil noget vil du gå 100% ind i det.  Samt nu hvor du er blevet ældre og mere moden, er du også blevet mere imødekommende over for folk, du ikke kender og folk, du kender. Jeg synes også, at du er blevet bedre til at argumentere, for din påstandene i cases nu hvor du også er begyndt at for et bedre kendskab til reglerne, hvilket også er et plus i bogen

 

 

Held og lykke 

Mvh Pikachu

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.