Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban-Requests


LAST WARNING
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: LAST WARNING
Spillerens in-game navn:Lizzy
Dit SteamID:STEAM_0:1:6224595
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:104441438 
Tidspunkt for hændelse:01:00 - 02:00
Hvilke regler er blevet brudt: 20 x nlr og propblock og siger den samme hele tiden (vil du købe tis) 
Hvad skete der: Lizzy gå rundt og siger vil du købe tis hele tiden og mig og Eriksen420 var ved at blive sindsyg 
Beviser: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/iu4DWBeCkUeNs/d1337oZ9BOc8?invite=cr-MSw3UHosNjMyMzA3NzMs https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/iu3uAFgj9MF8I/d1337HpxVaBi?invite=cr-MSxWangsNjMyMzA3NzMs
Redigeret af Mikkel Marcussen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

+1 mig og TwoFace var ned ved butik 7 hvor Lizzy køre ind i twoface og så skyder twoface ham hvor han kom tilbage igen igen igen igen ca 5 gang og så cdm han mig og så skyder twoface ham og så er ved butik 2 hvor han kommer og pisse os af igen så skyder vi ham hvor han  kommer tilbage igen igen ca 20 gang

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej LAST WARNING.

Jeg kan godt se, at det Lizzy laver ikke er helt i orden. Jeg tager fat i ham næste gang jeg ser ham online, og får lige undersøgt det nærmere.

12 timer siden, Eriksen420 skrev:

+1 mig og TwoFace var ned ved butik 7 hvor Lizzy køre ind i twoface og så skyder twoface ham hvor han kom tilbage igen igen igen igen ca 5 gang og så cdm han mig og så skyder twoface ham og så er ved butik 2 hvor han kommer og pisse os af igen så skyder vi ham hvor han  kommer tilbage igen igen ca 20 gang

Hej Eriksen. 
Har du evt. et klip eller noget video på denne situation også?

Redigeret af Justin Bieber
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.