Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Boris


Boris Димитри
 Del

Recommended Posts

Kæmpe plus +rep

Boris er en pisse god medspiller som altid er frisk på at hjælpe andre. Boris er en fantastisk skabning at være i case med eftersom han altid er helt nede på jorden, lige der jeg var blevet var boris en kæmpe champ som var meget overbærende med jeg ikke var så hurtigt, tænker dette overføre godt til hvordan han også vil behandle useres hvis han bliver staff igen. Jeg har kun godt at sige om denne mand og håber han bliver en del af holdet ❤️

Redigeret af Po_
  • Sødt 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Hej Boris grundede min beslutning om, at du skulle have et +rep fra mig er, fordi du altid er nede på jorden, når man snakker med dig. Og at du har været tidligere staff, og i din periode som staff havde jeg ingen problemer med dig. Du havde altid godt styr på reglerne og virkede virkelig moden i din udtalelser tilbage i din tid som senior. Det vil næsten være en fejltagelse og ikke tage dig ind som staff

 

Held og lykke ❤️

 

 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Alle de gange jeg har været i cases med Boris, har han altid været fuldstændig nede på jorden, og aldrig påvirket af tidligere cases.

Du har enormt meget erfaring inden for stort set alle former for staff arbejde.

Du er meget aktiv.

Regler stor klart.

 

Held og lykke bro

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.