Hop til indhold
Stavox

[Afslået] JNeoxkinght


JNexoKnight
 Del

Recommended Posts

- Rep

Føler ikke du tager det så seriøst når du spiller. Fra mit perspektiv ser jeg dig som en lille troll på serveren. Tænker ogs at det vil blive et for hårdt job til en knight som dig efter din personlighed. Men ellers ønsker jeg dig held og lykke.

No Hate

 

- NovaDK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Nexo det ville være unfair at give dig +rep hvis det ikke er min ærlige mening, derfor vælge jeg at give dig -rep på den bedste måde tænkelig ærligt talt ved jeg ikke helt rigtig med alderen udover det give du lidt af en barnlig udstråling fra mit perspektiv. Din adfærd synes jeg skal ændres i forhold til det med din tone, seriøsitet og respekt

 

Dette er min helt ærlige mening og derfor giver jeg dig -rep sorry min ven 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.