Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Smlfn


Smlfn
 Del

Recommended Posts

4 minutter siden, ItsGokke skrev:

-REP

Altså du flink og altså noget,

men du virker ikke til at være klar til det. (Den det så ogs kun hvad jeg ser)

Det ikke alle regler du har styr på igen.

 

 

 

Men held og lykke

Hej Gokke,
Tak for at give din mening til kende!

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Hej Oliver, Oliver her.

Du er rigtig aktiv på serveren, som er en skide god ting.

Reglerne sætter du dig godt ind i (Der kan dog være enkelte smuttere, men intet major)

Super flink fyr.

 

Hilsen Oliver.

 

  • +Rep 1
  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey

 

Jeg har valgt at give dig -rep grundet at du ofte holder meget fast i din mening også selv om du tager fejl samt til tider har lidt svært ved at se at der godt kan være nuancer i en case og efter som dette er en stor del af at være staff tror jeg ikke du er klar endnu

 

men udover de negative ting så synes jeg at du er en pisse flink person så bliv endelig ved med det;)

Redigeret af Po_
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Po_ skrev:

Jeg har valgt at give dig -rep grundet at du ofte holder meget fast i din mening også selv om du tager fejl samt til tider har lidt svært ved at se at der godt kan være nuancer i en case og efter som dette er en stor del af at være staff tror jeg ikke du er klar endnu

Hej Po,
Først og fremmest vil jeg gerne sige mange tak for din tilbagemelding! Det er tydeligt, at du har taget dig tid til at tænke over tingene.

Jeg kan godt se, at det ofte fremstår som om, at jeg holder meget fast i mine meninger. Ofte er det dog pga. at jeg ikke forstår hvad Staff'en præcist mener, hvor jeg prøver at åbne en dialog for enten ikke at gøre lignende igen, eller for ikke at skulle calle en evt. ligegyldig case på et senere tidspunkt. Det er ikke altid, at staffs er helt klare i sproget, så jeg prøver egentlig bare at forstå deres tankegang i processen. I nogle få tilfælde viser det sig dog også, at staffen ikke har været klar over, at den regel jeg referede til eksisterede (husk nu 7.7 Po 😉 )

Jeg er dog lidt uforstående overfor, at det ikke fremstår som om jeg kan se nuancer i en case. Jeg ser ofte begge sider af en sag.

Et eksempel er bl.a., at jeg sidste dag callede case over en base der var fail, hvor der i første omgang blev vurderet, at den var lovlig. Der reflekterede jeg over svaret og spurgte om jeg måtte bygge det samme i min base. Her var svaret et tydeligt nej. Først efter dette blev basen revurderet af staffs og erklæret ulovlig, da den gik direkte imod reglerne.

Som sagt erkender jeg blankt, at det ofte fremstår som om jeg holder fast i min mening. I eksemplet ovenover prøvede jeg blot at forstå, hvorfor basen var lovlig på trods af, at den gik mod reglerne.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.