Hop til indhold
Stavox

[Afslået] lysestage


lysestage
 Del

Recommended Posts

-REP

Sejler rundt i reglerne, ikke altid super flink. Kan til tider være en del toxic "fuck dig bozo, få nogle bitches" blot for at nævne et par af de ting han lukker ud.

Et kælenavn til ham kunne også være SNITCH men det en anden historie.

Kan ikke reglerne ordentligt

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Hej lysestage

 

Jeg kender dig ikke så godt, kun de 3 drenge hvor jeg har købt af dig, i går snakkede vi sammen over discord, hvor du sagde du havde en tid hvor du trollede lidt for meget, og det kender vi vist alle samme til, men det kræver en del mands mod, at erkende ens fejltagelser og dårlige ting man har lavet, så kæmpe respekt fra min side. 
Jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende, fordi du virker virkelig som en person, man kan hygge sig med. 
 

Jeg ønsker dig det bedste, vi ses inde på serveren.

 

- ZanzaDK

(Rettet)

(Synes min tidligere besked var lidt hurtigt lavet)

Redigeret af ZanzaDK
Lidt for hurtigt skrevet og vil gerne uddybe mere
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til BareMaxx.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.