Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request.


TramperToesen
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:186929979

Hvorfor skal du unbannes: Jeg sagde til en gut at jeg ville DDoS ham. Det gjorde jeg fordi jeg blev enormt irriteret over at han blev ved med at køre ind i mig. Og jeg begyndte at sige dumme ting, og ligeledes gjorde han. Jeg kan selvfølgelig godt se at det var enormt dumt da det er en trussel, og fordi han spiller spillet som man skal, skal det ikke gå ud over ham. Det beklager jeg også rigtig meget for. Jeg ved ikke om det overhovedet er en mulighed at få un-ban nu hvor jeg har gjort sådan noget som dette, men det håber jeg selvfølgelig, da jeg spiller meget på serveren, og har gjort det rigtig længe. Lidt over 120 timer. Jeg kender heller overhovedet ikke noget til hvordan man DDoS'er, så det var bare en dum kommentar der kom hurtigt grundet frustration. Jeg håber på en lille forkortelse af mit ban. Men regner ikke med det. God dag.

______________________________

Redigeret af TramperToesen
Stavefejl.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. 
Det er selvfølgelig helt fair og forståligt, at man hurtig kan blive irriteret over spillere en gang i mellem. Dog var dit sprogbrug, din adfærd og truslen over for spilleren, om at DDOS ham knap så forstålig eller acceptabel på serveren.
 

Jeg vender dit ban med Po, og så kommer der svar inden længe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.