Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - OnxY


Cqmbo
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Cqmbo
Spillerens in-game navn: OnxY
Dit SteamID: STEAM_0:0:177761288
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:186362344 
Tidspunkt for hændelse: 10:30 (16-04-2022)
Hvilke regler er blevet brudt: Random taze og random cuffs 
Hvad skete der: Der sker det jeg står og er ved at tage masten i Industri, hvor OnxY så kommer imens jeg er ved at tage masten hvor han så tazer mig og putter mig i håndjern fordi jeg er ved at tage masten i industri.
Beviser:
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/hXc0TJ_gi2GiL/d1337YdXIfiD?invite=cr-MSx5bFUsNTkwNTcyMyw
Redigeret af Cqmbo
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. 

Det selvfølgelig klart, at onxy ikke skal komme og taze dig, når han intet har med masten at gøre.

 

Du vælger så, at lave denne ban-request efterfølgende, som jeg vil mene er lidt spild af tid, da onxy godt indser sin fejl.

I det at du siger til ham, at han ikke kan gøre noget, vælger han jo også at sige det var hans fejl og han går igen.

 

Jeg lukker den her, da jeg ikke ser nogen grund til at straffe nogen for noget.

 

Mvh OpK

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.