Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: EmilSt


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: EmilSt
SteamID: STEAM_0:1:218958379
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej. Nu synes jeg er min tid kommet til at jeg skal lukkes ind på serveren igen, lørdag aften sad huse og jeg, og havde det lidt for sjovt. Jeg fortryder min opførsel omkring det der skete på forum. Jeg ser syndes selv at jeg er klar til unban, da min oprendelige ban grundlag var "troll - Grimt sprog" jeg fik ban fordi jeg leavde jail, men admin tænkte jeg kun var inde for troll, og nu er der gået lidt mere end bare én uge. Jeg ser frem til svar fra jer. //EmilSt
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 29/04/2022, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.