Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Mujaffa Jammal Muhammed Mahmut


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Mujaffa Jammal Muhammed Mahmut
SteamID: STEAM_0:0:147142453
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej jeg har ikke været inde på serveren længe og vil gerne ind og game igen men jeg kom til at lave en dum fejl lørdag aften med noget forumspam. Mig og emilst havde det lidt for sjovt i momentet men nu hvor jeg ser tilbage på det fortryder jeg det helt vildt. Jeg vil gerne bevise overfor jer at jeg er klar til at få unban og opføre mig ordenligt. Jeg håber helt vildt at i vil give mig en chance til selvom det var dumt og fjollet gjort at sende ligegyldige ting på opslag jeg ikke skulle kommentere på.
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 21/04/2022, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.