Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Onlyluck
 Del

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:550701985

Hvorfor skal du unbannes:  Hejsa Staff
Jeg skriver idag fordi jeg gerne vil have unban fra stavox, jeg har i lang tid gerne vil spille herinde men har ik lige fået taget mig tid til det, så her forleden joiner jeg serveren og kan ik rigtig reglerne, det ender så i-med at jeg skyder en og derefter skyder en staff... Derefter vælger jeg og joine med min anden Account, tænkte bare lige i øjeblikket at det var en nem måde og ondgå ban på, Men så fik jeg selfølgelig Perm-Ban for alt Account.  Det var ikke iorden, det ved jeg godt. Tænkte mig ikke om, Det ved jeg og kan godt forstå hvorfor i ik vil have en som mig inde på jeres server, I tænker nok hvorfor skulle i Unban mig, Vis det var mig havde jeg ik givet unban men jeg har virkelig meget fortrudt det jeg har gjort og vil gerne have en mulighed for at lave det om, derfor vælger jeg og skrive en unban ansøgning. Altså jeg fortjener ik og få unban men vil super gerne have en chance for at lave min bummert om, Så vis i nu vælger og unban mig vil jeg opføre mig pænt, Følge reglerne, Ik skyde folk bare fordi de køre lidt vildt, Mindst bare være flink og opfør mig ordenligt. Somsagt har virkelig "fucket op i det" men jeg vil gerne have en chance for at lave det om. Håber i vil tage mig til overvejelse.

P.S Er ordblind

Redigeret af Onlyluck
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.