Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban: Brian Putin


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Brian Putin
SteamID: STEAM_0:0:457305999
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg synes at jeg er klar nu til at tage stavox seriøst, istedet for at troll rundt over det hele som betjent. Jeg vil gerne unbannes da jeg synes selv at jeg har fundet frem til den lidt mere seriøse side af mig, hvor jeg vil selvfølgelig ikke troll som betjent igen.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Brian.

Du blev banned i 3 dage på baggrund af, at det er anden gang inden for 3 dage, at du vælger at troll rundt som indsatsleder. Før dette ban var dit ban på 12 timer, men du vælger alligevel at troll rundt, giv "advarselsskud" til borgere inden du arrester dem, og stjæler dine kollegaers politibiler. 
Det er da dejligt, at du er klar til at tage Stavox seriøst.

Jeg vender lige dit ban med pikachu, og så kommer der svar hurtigst muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.