Hop til indhold
Stavox

Mit lort gider ikke fungere


Bimse👌
 Del

Recommended Posts

 

Min computer har ikke været slået til i 2 måneder, og tænkte jeg ville prøve at spille lidt igen. Da jeg endelig havde sat computeren til, så slukkede hele lortet med det samme. Rev alle ledningerne ud undtagen strøm til computeren og hdmi. Nu ville den godt tænde, men uden at skærmen kunne få signal til computeren. 
 

Nogle kloge hoveder det kan hjælpe? Ville det hjælpe at støvsuge den?

Redigeret af Bimse👌
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan prøve at spørge dem du har købt pc'en hos, de burde kunne sige det. Min storebrors pc havde nogenlunde samme problem her for nogle måneder siden hvor den tændte, men der kom intet signal til monitoren. Vi fandt dog aldrig ud af hvad der var galt tho. Kan godt være den fik alderdomsdød 

 

Og btw, du skal aldrig støvsuge din pc. Det vidst noget med det skaber statisk elektricitet som skader dine specs. Hvis du skal rense den, så køb en air compressor eller hva de hedder. Dem der som skyder med luft.

  • +Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Sunix skrev:

Du kan prøve at spørge dem du har købt pc'en hos, de burde kunne sige det. Min storebrors pc havde nogenlunde samme problem her for nogle måneder siden hvor den tændte, men der kom intet signal til monitoren. Vi fandt dog aldrig ud af hvad der var galt tho. Kan godt være den fik alderdomsdød 

 

Og btw, du skal aldrig støvsuge din pc. Det vidst noget med det skaber statisk elektricitet som skader dine specs. Hvis du skal rense den, så køb en air compressor eller hva de hedder. Dem der som skyder med luft.


Det kan sgu godt være den ikke kan mere… Tak for svaret😄

6 timer siden, Laust skrev:

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

Noget af et arbejde. Min onkel kommer og kigger på den i morgen, hvis han ikke lykkedes med den. Så må jeg prøve og rense den.

 

Tak for svaret

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/03/2022 den 4:31 PM , Laust skrev:

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

Rengør heeeele lortet. Hvis du har en kammi med en kompressor så skal den bare have den store tur! Ellers så prøv at pille rammene ud og rengør dem, i den forstand du skal tørre dem af med en tør klud 🙂

Men ja tør den af nede i og se om du kan få støv og lignende væk fra alt åbent elektronik 😄

Held og lykke med det 😉

du må ikke bruge en klud da den kan skabe statisk elektricitet hvis han skal rengør den er skal det være at han tager de løse del ud og der efter bruger en luftkompressor pg ikke anden da alt ande kan skade din pc det vil være mit råd

Redigeret af John Hudson
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Kunne det være RAM-Klodser? 😛

 

Men super duper.

Enten Ram'ne, eller gpu'en 😛 Hver gang jeg samler pc'er og den vil ikke vil tænde er det bare ind og ud med dem 😈

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.