Hop til indhold
Stavox

[Solved] forslag på ændring på regler for politiet


Tonni B
 Del

Recommended Posts

jeg har en ide til en regler hvor politiet ikke må arrest en eller tage ens bil når man har betalt sin bøde Fx. at man bliver stoppet for hazerdert kørsel og de giver dig en bøde men så når man har betalt den så siger nogle du ryger også lige i fængsel lige efter man har betalt sin bøde og syndes de skulle infomere en om det inden man betaler bøden så 

 

//Tonni B

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad med at spørge dem inden du betaler bøden, om hvor vidt de har tænkt sig og arrestere dig?

F.eks hvis du nu snakker med en betjent og siger "Hvis jeg nu betaler den bøde her, arrestere du så mig?", og siger de så "Nej, du bliver ikke arresteret".

Så må de nemlig ikke, fremfor at du betaler bøden med det samme, og de så lige vælger at du også skal arresteres, fordi nu spurgte du ikke^ 

 

(Husk at optage dit spil) 

Redigeret af Rapps
Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/03/2022 den 11:02 PM , Rapps skrev:

Hvad med at spørge dem inden du betaler bøden, om hvor vidt de har tænkt sig og arrestere dig?

F.eks hvis du nu snakker med en betjent og siger "Hvis jeg nu betaler den bøde her, arrestere du så mig?", og siger de så "Nej, du bliver ikke arresteret".

Så må de nemlig ikke, fremfor at du betaler bøden med det samme, og de så lige vælger at du også skal arresteres, fordi nu spurgte du ikke^ 

 

(Husk at optage dit spil) 

 

gør jeg også tit men så siger de det finder du ud af når du har betalt din bøde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Dette er allerede blevet ændret.

Tidligere:

Spoiler

§ 8. Bilister der nedsætter hastigheden for at kommunikere med nogen i eller uden for bilen kan blive stillet til ansvar for unødvendig og farlig hindring af trafikken. Sker der er en ulykke på grund af netop dette, vil den ansvarlige bilist modtage bøde og fængsel.

 

Nuværende:
 

Spoiler

§ 8. Bilister der nedsætter hastigheden for at kommunikere med nogen i eller uden for bilen kan blive stillet til ansvar for unødvendig og farlig hindring af trafikken. Sker der er en ulykke på grund af netop dette, vil den ansvarlige bilist modtage bøde eller fængsel.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.