Hop til indhold
Stavox

Slamboes dupes og e2er så lidt


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Jeg har valgt at slette mine ting igen da jeg ikke ville have dem op længere mange folk har fået mine dupes det kan være en dag de kommer op igen hvem ved 🙂

// Slamboe 2022

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Slamboe
:(
  • Stop dig selv 1
  • Sjovt 1
  • -Rep 1
  • Sejt 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/03/2022 den 3:18 PM , Xean -.- skrev:

Der er godt nok mange af dem som er mine lol.

Det kan fortælle det er der🤣

12 timer siden, I NEED MONEY skrev:

Hey Slamboe mange tak. glæder mig til at se hvad der er 😉

Hvorfor fik du BAN 😮

 

Racisme og propblock

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Kagen skrev:

Utroligt nok hvordan han har fået de forskellige 

Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares

 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Slamboe skrev:

Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares

 

Jeg er ret sikker på at dem som originalt lavede de potentielt leakede ting stadig går op i at deres værker ikke bliver distribueret, specielt hvis det helt fra starten var noget de ville have for sig selv, eller tjene nogle ingame penge på. 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/03/2022 den 9:03 AM , Guzern skrev:

Og jeg er, desværre, ret sikker på at Slamboe er en umoralsk taber som er totalt ligeglad.

Hvis du nu kikker på det jeg har lagt så tror jeg du har taget lidt ik spil smart ved godt mange hader men lad være med at skriv hvis det er bare er hate er det fordi du lige har brugt så mange penge på din usynlig kæreste der pludselig er forsvundet?? altså jeg siger bare jeg lægger dem op og nogen er købt så de bliver leaked nu det er det eneste jeg mente med det ikke at de allerade var leaked og ja mange er fra xean har ikke gidet at give credit eller sortere dem fra så her for i bare alt lort på en gang hyg jer piger, drenge, kvinder og mænd

På 18/03/2022 den 11:17 AM , Bims skrev:

 

du sådan en edgelord, guzern

Q4odG4b.png

 

jeg synes det er nogle seje dupes og e2er du har lagt op @Slamboe og jeg er glad for, at et par af mine er deri 🙏

Du er lidt grim XD

 

 jeg synes det er nogle seje dupes og e2er du har lagt op @Slamboe og jeg er glad for, at et par af mine er deri 🙏

den gode gamle donation cirkel ligger der sku også XD

 

  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/03/2022 den 7:31 PM , Slamboe skrev:

Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares

 

"Noget er nok leak" 

 

Det er så dumt, at det er sjovt.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.