Slamboe Skrevet Marts 12, 2022 Del Skrevet Marts 12, 2022 (rettet) Jeg har valgt at slette mine ting igen da jeg ikke ville have dem op længere mange folk har fået mine dupes det kan være en dag de kommer op igen hvem ved 🙂 // Slamboe 2022 Redigeret Juni 7, 2022 af Slamboe :( 1 1 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ostehaps Besvaret Marts 12, 2022 Del Besvaret Marts 12, 2022 bruh 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jones69 Besvaret Marts 13, 2022 Del Besvaret Marts 13, 2022 gamer 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Xean -.- Besvaret Marts 13, 2022 Del Besvaret Marts 13, 2022 (rettet) Der er godt nok mange af dem som er mine lol. Redigeret Marts 13, 2022 af Xean -.- 1 1 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
I NEED MONEY Besvaret Marts 14, 2022 Del Besvaret Marts 14, 2022 Hey Slamboe mange tak. glæder mig til at se hvad der er 😉 Hvorfor fik du BAN 😮 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Slamboe Besvaret Marts 14, 2022 Forfatter Del Besvaret Marts 14, 2022 På 13/03/2022 den 3:18 PM , Xean -.- skrev: Der er godt nok mange af dem som er mine lol. Det kan fortælle det er der🤣 12 timer siden, I NEED MONEY skrev: Hey Slamboe mange tak. glæder mig til at se hvad der er 😉 Hvorfor fik du BAN 😮 Racisme og propblock Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kagen Besvaret Marts 15, 2022 Del Besvaret Marts 15, 2022 På 13/03/2022 den 3:18 PM , Xean -.- skrev: Der er godt nok mange af dem som er mine lol. Utroligt nok hvordan han har fået de forskellige Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Slamboe Besvaret Marts 15, 2022 Forfatter Del Besvaret Marts 15, 2022 4 timer siden, Kagen skrev: Utroligt nok hvordan han har fået de forskellige Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sticky tits Besvaret Marts 16, 2022 Del Besvaret Marts 16, 2022 8 timer siden, Slamboe skrev: Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares Jeg er ret sikker på at dem som originalt lavede de potentielt leakede ting stadig går op i at deres værker ikke bliver distribueret, specielt hvis det helt fra starten var noget de ville have for sig selv, eller tjene nogle ingame penge på. 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg Guzern Besvaret Marts 16, 2022 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Marts 16, 2022 5 timer siden, Sticky tits skrev: Jeg er ret sikker på at dem som originalt lavede de potentielt leakede ting stadig går op i at deres værker ikke bliver distribueret, specielt hvis det helt fra starten var noget de ville have for sig selv, eller tjene nogle ingame penge på. Og jeg er, desværre, ret sikker på at Slamboe er en umoralsk taber som er totalt ligeglad. 3 1 4 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg West Besvaret Marts 18, 2022 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Marts 18, 2022 På 16/03/2022 den 9:03 AM , Guzern skrev: Og jeg er, desværre, ret sikker på at Slamboe er en umoralsk taber som er totalt ligeglad. du sådan en edgelord, guzern jeg synes det er nogle seje dupes og e2er du har lagt op @Slamboe og jeg er glad for, at et par af mine er deri 🙏✅ 4 2 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Slamboe Besvaret Marts 20, 2022 Forfatter Del Besvaret Marts 20, 2022 På 16/03/2022 den 9:03 AM , Guzern skrev: Og jeg er, desværre, ret sikker på at Slamboe er en umoralsk taber som er totalt ligeglad. Hvis du nu kikker på det jeg har lagt så tror jeg du har taget lidt ik spil smart ved godt mange hader men lad være med at skriv hvis det er bare er hate er det fordi du lige har brugt så mange penge på din usynlig kæreste der pludselig er forsvundet?? altså jeg siger bare jeg lægger dem op og nogen er købt så de bliver leaked nu det er det eneste jeg mente med det ikke at de allerade var leaked og ja mange er fra xean har ikke gidet at give credit eller sortere dem fra så her for i bare alt lort på en gang hyg jer piger, drenge, kvinder og mænd På 18/03/2022 den 11:17 AM , Bims skrev: du sådan en edgelord, guzern jeg synes det er nogle seje dupes og e2er du har lagt op @Slamboe og jeg er glad for, at et par af mine er deri 🙏✅ Du er lidt grim XD jeg synes det er nogle seje dupes og e2er du har lagt op @Slamboe og jeg er glad for, at et par af mine er deri 🙏✅ den gode gamle donation cirkel ligger der sku også XD 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
West Besvaret Marts 20, 2022 Del Besvaret Marts 20, 2022 39 minutter siden, Slamboe skrev: Du er lidt grim XD med gud og anime ved min side, så vil jeg tilintetgøre dig !!!!!!! 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bimse👌 Besvaret Marts 21, 2022 Del Besvaret Marts 21, 2022 På 15/03/2022 den 7:31 PM , Slamboe skrev: Mange er fra Xean og mange er for den tid jeg har spillet på serveren men nu er det slut så har sku lagt det hele op noget er nok leak og noget er nok noget jeg har betalt for men who cares "Noget er nok leak" Det er så dumt, at det er sjovt. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus Besvaret April 26, 2022 Del Besvaret April 26, 2022 tak for leaket dude 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts