Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gør det muligt at sælge Muffins/Joints


Topnz
 Del

Recommended Posts

Lidt ligesom når man sælger weed til en NPC, så gør det muligt at sælge Muffins m. weed og joints til en NPC som spawner rundt om på mappet. Man kunne f.eks. gøre ligesom med weed at man skal skrive til en person over Messenger for at sælge det.

Grunden til idéen kom fra da jeg sad og lavede Muffins med/uden weed samt joints, og det slog mig at det var totalt spild af tid... Så tænkte det kunne være fedt at man kunne sælge det til andre personer udover andre spillere...

Link til kommentar
Del på andre sites

Selve ideen er ikke dårlig, men i min mening bare lidt meningsløs. Jeg ser ingen grund til at man skulle kunne sælge det til NPC'er da som du selv siger man kan allerede sælge det på en transportpalle til NPC'erne på mappet. Jeg tænker heller ikke at muffins blev indført for at kunne tjene penge på dem men får at kunne tage joints og få liv fra muffins, der er så dog nogen som vælger at sælge dem selvfølgelig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig, men så i det mindste giv muffins en buff, de healer dig 15 liv, optil 70 - Det virker bare lidt ubrugeligt ift. at medishots healer dig 50, og kan heale dig til 100 - Også koster de en brøkdel af muffins, samt de stacker når du har dem på dig...

Tak for input tho 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Ideen med muffins og lign. er præcis at det skal opfordre til spillerinteraktion.

Hvis man bare vil have penge, så kan man jo bare sælge sit hash som normalt.

 

Ift. buffs som healing osv., tænker jeg at det er lidt relateret til dette post, som jeg svarede på tilbage i januar.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.