Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring af regel 2.6


Sticky tits
 Del

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg hygger mig ofte på serveren med at lave mine egne E2'er, ofte små spil, men jeg synes det er ret træls at jeg ikke må tage penge for at folk bruger dem.

Derfor er mit forslag en ændring af regel 2.6 som lige nu er følgende:

Det er ikke tilladt at lave nogen form for spil hvor penge eller andre værdigenstande er involveret, E2 eller ej.

Og ændre den til noget i retning af dette:

Det er ikke tilladt at lave nogen form for gambling hvor penge eller andre værdigenstande er involveret, E2 eller ej.

 

Jeg forstår fuldt ud hvorfor i ikke vil tillade gambling, og det synes jeg også er helt fint, men at tage lidt penge for at folk kan hygge sig på mine E2 maskiner forstår jeg dog ikke.

Folk som bruger mine E2'er spørger ofte "Vinder jeg ikke noget?", hvortil jeg må forklare dem at gambling ikke er tilladt, og derfor er der aldrig udbetaling.

De gange jeg har forklaret folk hvorfor det koster penge at komme ind i min bygning og mine E2'er er gratis at bruge, lyder de også ret forvirret og synes det lyder lidt smådumt.

 

Dette er en sag jeg er villig til at kæmpe for, da det pt. er det eneste jeg laver på serveren og dermed min eneste indkomst og chance for at dominere serveren som den rigeste pleb, så hvis i har nogle spørgsmål er jeg klar på at besvare dem!

 

TLDR: Forbyd gambling men ikke brug af E2'er

Link til kommentar
Del på andre sites

 

5 minutter siden, Guzern skrev:

"jeg vil gerne have gambling tilbage, men det skal ikke være gambling, det skal være et spil hvor de betaler, og har mulighed for at vinde penge"

 

 

Nej! Der vil absolut aldrig være udbetaling, hverken fra mig, eller E2'en, da det så vil være gambling.

Min ide er at lave en "arkade", hvor folk kan betale for at spille på mine små maskiner og hygge sig med det. Jeg vil blot at jeg kan få noget ud af at lave mine E2'er, udover tilfredsstillelsen ved at folk kan lide dem. Jeg vil gerne føle fremskridt på serveren, ligesom alle andre der spiller derinde. Folk tager et job og tjener penge sådan, jeg programmerer E2'er og håber på en donation.

Redigeret af Sticky tits
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu brugte jeg dine maskiner igår og synes helt klart at det skal være tilladt for dig at tage penge for det. Man kan virkelig se du har brugt lang tid på at lave de forskellige spil. Så det med at ændre reglen til at man gerne må tage penge for at bruge E2 uden nogen form for udbetaling (gambling) støtter jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Moodi skrev:

Nu brugte jeg dine maskiner igår og synes helt klart at det skal være tilladt for dig at tage penge for det. Man kan virkelig se du har brugt lang tid på at lave de forskellige spil. Så det med at ændre reglen til at man gerne må tage penge for at bruge E2 uden nogen form for udbetaling (gambling) støtter jeg.

Tak for støtten 🙂

7 minutter siden, Moodi skrev:

Nu brugte jeg dine maskiner igår og synes helt klart at det skal være tilladt for dig at tage penge for det. Man kan virkelig se du har brugt lang tid på at lave de forskellige spil. Så det med at ændre reglen til at man gerne må tage penge for at bruge E2 uden nogen form for udbetaling (gambling) støtter jeg.

Tak for støtten 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Sticky tits skrev:

Min ide er at lave en "arkade", hvor folk kan betale for at spille på mine små maskiner og hygge sig med det. J

Well hvis Staff må skide på og ændre reglerne til deres fordel 24/7*host* fuck dig aske *host* så må du vel også gerne kræve entré for en bygning, hvor folk så kan spille på dine maskiner efterfølgende.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Guzern skrev:

Well hvis Staff må skide på og ændre reglerne til deres fordel 24/7*host* fuck dig aske *host* så må du vel også gerne kræve entré for en bygning, hvor folk så kan spille på dine maskiner efterfølgende.

Der er intet som forbyder at man tager penge for at åbne en dør. Det er ikke et spil, men en funktion, så det er også hvad jeg har gjort indtil videre, det har staff også sagt god for.

image.thumb.png.6010b3ed9a38a4dd319ad7d7b8284af6.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.