Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] KrabbeDK


Recommended Posts

Dit SteamID: STEAM_0:0:81236825
Vicerigspolitichefens SteamID:STEAM_0:0:101024097
Hvad er der sket: jeg har kørt op i en bil hvor efter han så valgte og sige hvem er jeres chef og så siger jeg det er peps hvor efter han så siger okay så ligger vi bare en klage
så kører han til pd og så får jeg afhvide jeg skal køre til pd så kører jeg til pd og så snakker vi om det og så vælger de og putte det til en retsal og så går vi der op 
og så sider de og laver en retsag og sider og spiller vores tid med noget rp som alle skal gide og have fordi jeg gad ikke plus at jeg skulle give 14k til politiet for og køre ind i bilen
og så efter det så sider jeg og siger luk mig ud jeg gider ikke det her og så lukker de mig ud og så efter det så skriver peps inda til mig tud tud tud.
Hvornår er det sket: idag kl 21.07
Beviser: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/b3kzqvGb_wNkV/d1337UcqNck5?invite=cr-MSxmZUosNDIxMzE2MjIs
Link til kommentar

Hej Krabbe

Kunne sådan set bare have fyret dig fra starten af, meeeen jeg valgte at trække den ud og lave RP. Du var den eneste der ikke syntes det var fedt fordi du ikke gad at lave RP.

Du har ingen belæg for at lave en klage da alle levede sig ind i RP'et, undtagen dig 🙂

Link til kommentar

Når du er politibetjent under en vicerigspolitichef, kan du være underlagt noget andet RP, og nogle andre krav, end hvad der måske ellers er normalt. Det er måske ikke altid at man har lyst til de ting, som vicerigspolitichefen kan kommer på, men i det et tilfælde, må du så vente med at være politibetjent til et senere tidspunkt. At peps har gjort mere ud af en klage end bare at trække dig til PD, og håndtere den lige på stedet, er der i mine øjne ikke noget galt med.

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.