Hop til indhold
Stavox
  • -13

Skybox fejl


Warmarcus
 Del

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
19 timer siden, Warmarcus skrev:

Kan ikke sådan se hvad jeg mangler kan godt se alt på mappet der er bare de der små ting

Nu hvor du selv nævner at skyboxen ikke matcher kunne det jo tænkes at det er dit content til skyboxen der er forkert....

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nu har jeg arbejdet med server i lang tid og det ved jeg du også har Marcus ham der har lavet opslaget og dette er ikke en skybox fejl dette kan opstå ved at ikke have content som Aske siger du siger så godt nok du ikke mangler noget som er lidt mærkelidt det kan også opstå hvis du har prøvet at lave om i deres map og du så har deres map men det er dit eget i dine garrysmod/maps folder menner jeg den hedder lang tid siden jeg har arbejdet med maps dette skete også ved mig på evocity normal map rp_evocity_v33x da jeg så loaded ind på det normale havde jeg ændret i noget på det i hammer men hvis jeg connectet på det på andre server eller single player så skete det fuldstændig samme for mig

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.