Hop til indhold
Stavox

[Afvist] min forklaring på unban :)


Davidbech
 Del

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:1:112855241

 

Hvorfor skal du unbannes: hej det er Elias, jeg fik ban i går for at snakke lidt grimt til en person. Jeg vil normalt aldrig gå rundt og svine folk til, men ham her der kom op til mig og begyndte at svine mig og min familie til. det blev ved i langtid, hvor jeg så sagde nogle grime ting til ham. jeg ved godt det ikke var det rigtige at gøre, men blev bare ret sur og irriterede på ham.  Jeg vil rigtig  gerne ind på jeres server igen, og jeg lover at jeg ikke vil snakke grimt til personer igen, men hellere tilkalde admin, så de kan hjælpe mig med at få tingende løst. jeg håber jeg kan komme og hygge mig på serveren i dag, MVH Elias/DKGO 😄 har lige lavet den her, ved ikke om min anden ansøgning blev slettet 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Elias

Grundet at du d. 2/2-22 efter advarsel forsætter med homofobi og dermed får 1 dags ban, er @Pikachu12 og jeg blevet enig om at den uges ban jeg har givet dig, er retfærdigt til at tænke over tingene. Vi har på Stavox nultolerance overfor racisme, sexisme eller andre former for diskriminering.

Med venlig hilsen
Oliver / meow

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.