Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]BareMaxx


BareMaxx
 Del

Recommended Posts

Staff burde ikke være vicerigs. Især når andre staff er blevet afvist med grunden "Vi vil ikke have staff i rigspolitiet" derudover er det også lidt useriøst at du bruger din ansøgning som en reklamesøjle, i form af at nævne E2Whitelist op til flere gange.

Redigeret af Aqmed Miller
  • +Rep 1
  • Sjovt 2
  • Tud (-REP) 7
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Aqmed Miller skrev:

Staff burde ikke være vicerigs. Især når andre staff er blevet afvist med grunden "Vi vil ikke have staff i rigspolitiet"

modne staff alligevel i sidder og laver tud til den haha.. der kan man se hvad for nogen små børn Dynn har med at gøre på sin server. modne er i ihvertfald ikke. god dag 😉 

- glæder mig til alle mine -rep tager dem med kærlig hånd ❤️

  • +Rep 2
  • Ban 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, biolzi2400 skrev:

modne staff alligevel i sidder og laver tud til den haha.. der kan man se hvad for nogen små børn Dynn har med at gøre på sin server. modne er i ihvertfald ikke. god dag 😉 

- glæder mig til alle mine -rep tager dem med kærlig hånd ❤️

Det er jo klart, når man kritisere dem, har de fleste staff tendens til at blive fornærmet.

  • Sjovt 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

@Aqmed Miller under mig bare lidt over hvorfor at det eneste argument i alle har brug er at staff ikke skal være vice. Tænker umiddelbart at det beslutning som er op til de nuværende vice at vurdere om en for stor del af holdet er staff…

Redigeret af Po_
  • +Rep 2
  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Po_ skrev:

@Aqmed Miller under mig bare lidt over hvorfor at det eneste argument i alle har brug er at staff ikke skal være vice. Tænker umiddelbart at det beslutning som er op til de nuværende vice at vurdere om en for stor del af holdet er staff…

Folk(staff) er blevet afvist fordi de har været staff. Derfor så skriver jeg bare at jeg så mener at staff ikke burde være vice? Også fik 5-6 staff så lidt ond bag i, da det jo så går imod dem.

Redigeret af Aqmed Miller
  • +Rep 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.