Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: ULTRA SPINNER


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:194513547

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg ønsker unban, da jeg har indset de fejl jeg lavede op til mit ban, mine handlinger har på ingen måde været acceptable. Nu har jeg været banned i tæt på en måned, og sidst jeg søgte unban. Havde jeg læst de væsentligste regler igennem. Jeg er blevet banned for infoleak. Ved at have siddet på et tag og råbt "x fra y" det er ikke okay og forstår dertil også godt straffen. Som jeg nu synes jeg har taget og er klar til unban, ydermere fik jeg ban for at troll/mange straffe på kort tid. Dertil kan jeg kun sige at jeg vil spille så godt efter reglerne som jeg nu kan. Min lidt trælse og tildes meget flabede attitude har jeg tænkt mig også at pakke væk, og snakke pænere til folk.

 

Jeg står ved min handlinger og acceptere straffen og søger derfor nu om unban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.