Mike Hansen Skrevet Januar 28, 2022 Del Skrevet Januar 28, 2022 (rettet) Yo, her er 2 ting om danske jeg syntes skal ændres Dørene til danske bank er en real pain, både at låse, åbne og bruge generelt (Mest fordi man kun kan trykke på rammen). Der er også en bug med at den ene dør kun kan lukke engang imellem, så du kan kun låse den ene. Der mangler en dør til terassen, det lidt synd man ikke kan bruge den. JA i know... 2 i en. Badboy, i know.. Redigeret Januar 28, 2022 af Mike Hansen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Emoyly Besvaret Februar 28, 2022 Del Besvaret Februar 28, 2022 På 29/01/2022 den 12:38 AM , Mike Hansen skrev: Dørene til danske bank er en real pain, både at låse, åbne og bruge generelt (Mest fordi man kun kan trykke på rammen). Så vidt jeg ved, er det fordi den er lavet i 2 dele, så at skudhuller opfører sig rigtigt. Jeg ved ikke om der er en anden løsning, men det lyder som om, at det er noget bøvl. På 29/01/2022 den 12:38 AM , Mike Hansen skrev: Der mangler en dør til terassen, det lidt synd man ikke kan bruge den. Det skulle gerne blive tilføjet i en kommende opdatering. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts