Hop til indhold
Stavox
  • 4

"Opgraderinger til PD" i Politiappen


kat
 Del

Spørgsmål

Har på det sidste hørt flere spillere tale "negativt" om indsatsleder jobbet, i det at de mener det er useless. Derfor gik jeg lidt og tumlede med nogen ideer så jobbet kunne få noget mere betydning og derfor ikke længere være useless når der ikke er Vicerigs på. Umiddelbart er min bedste ide jeg har fået indtil videre - synes jeg anyway :P. 

Here we go. Jeg har tænkt på man kunne købe opgraderinger til selve PD gennem Politiappen på tabletten. Her kan man bruge penge fra politiets bankboks, til at købe opgraderinger som varer indtil næste udbetaling. Man skal altså også have en timer til næste udbetaling for at se hvornår det overhoved er relevant at opgradere. Her kunne man gøre det tydeligt for alle, så der kommer flere PD raids op imod udbetalingen. 
For nu er nogen af de ideer jeg har tænkt på ift. opgraderinger følgende:
1. Indbygget dronejammer for hele PDs grund. Her kunne man sætte et tårn med en jammer på, eller andet lignende på taget for at gøre det tydeligt for eventuelle raiders at denne opgradering er købt, og at droner hermed ikke kan flyves ind på PD. (Se billede 1)
2. Nu hvor vores yndlingsdev (@Michael K) har lavet en dejlig opgradering til at tage mindre skade når man kører ind i ting med biler, kunne det være oplagt også at gøre dette til en upgrade. Her kan alle politibiler altså få de 60% reduceret skade for at kollidere med noget når de kører i bil. 

3. Damage boost til bil neutralizer. Giver sig selv ret meget. I stedet for det er 3-6 skud, kunne det eventuelt ændres til 2-4 eller lignende. 
4. Præcisionsboost, igen til bil neutralizer. Her gøre at man måske kan skyde kortere men tilgengæld rammer den markant mere præcist inden for den afstand. Måske endda med reduceret skade eller lignende. 

(Tænker de to ovenstående (Punkt 3 & 4) skal være separate versioner af bil-neutralizeren så hvis man køber damage boost, selv som betjent kan vælge om man vil have enten default, eller den med damage boost, i politiskabet.)
 

Billede 1:

Jammer.jpg.b2b8f1be451c3986548cf8754a40619e.jpg

Ide til tablet layout

Untitled.thumb.png.c3d705b821d0b3fa24d8c48d304feda5.png

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.