Hop til indhold
Stavox

[Solved] Erstat cementfabrikken med en sø?:)


kat
 Del

Recommended Posts

Nu tænker du sikkert, "hvad og hvor er cementfabrikken???". Ja det er netop derfor jeg laver dette forslag. Cementfabrikken er det gule "varehus" mellem MTL og J & M Glas. Jeg ser det sjældent blive brugt, ja faktisk har jeg ikke set det blive brugt i indeværende år. Jeg har derfor den fantastiske ide, at man kunne fjerne det og bruge grunden (som i forvejen har en god del natur) til at have en sø eller lign, så der flere steder at hente vand. Her kunne man også lave gangposten lidt om, personligt kunne jeg godt lide de containere som der var på Rockford, og tænker sådan en ville passe godt ind, da det er i industrikvarteret.

Kom endelig med feedback, vil gerne høre om i mener det ville være en god ide, dårlig ide, eller om man måske skulle lave noget andet end et naturområde med sø.

ikke hate på mit masterpiece, har kun paint xoxoharkunpaint.thumb.png.be3478a8ef541dff42c81e08924c1967.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.