Hop til indhold
Stavox

[Solved] Danske bank (Hijack)


Psykose Prins
 Del

Recommended Posts

Jeg oplever nærmest HVER DAG, at danske bank er optaget af samme person i utroligt mange timer. Og bygningen er meget eftertragtet, og af den grund synes jeg at man burde kunne raid banken og hijacke den, ligesom meth farm. 

Redigeret af Psykose Prins
  • +Rep 2
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se ideen, dog skal du tænke på at hvis en 
tilfældig får danske bank her, så ville han stadig ikke have en særlig stor chance hvis han blev raided af de større gangs på serveren som går efter danske bank dagligt.

De personer som har banken på nuværende tidspunkt er normalt
en del af de her gangs. 

Det vil self tilbyde noget mere til spændingen ved at blive raided, 
men jeg tror honestly det kommer til at handle mest om gangs hvis det bliver sådan, hvilket også er okay, men nok ikke helt det du tænkte?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mike Hansen skrev:

Kan godt se ideen, dog skal du tænke på at hvis en 
tilfældig får danske bank her, så ville han stadig ikke have en særlig stor chance hvis han blev raided af de større gangs på serveren som går efter danske bank dagligt.

De personer som har banken på nuværende tidspunkt er normalt
en del af de her gangs. 

Det vil self tilbyde noget mere til spændingen ved at blive raided, 
men jeg tror honestly det kommer til at handle mest om gangs hvis det bliver sådan, hvilket også er okay, men nok ikke helt det du tænkte?

Men jeg tænker vel også, det er sådan det fungere med Gården, Kraftværket og til nogle tider mtl.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Wittenberg skrev:

Men jeg tænker vel også, det er sådan det fungere med Gården, Kraftværket og til nogle tider mtl.

 

Ja, det er nemlig sådan.

Hvor tit ser man en person som ikke er i et større gang som ejer gården og kraftværket, ikke særlig tit. Hvis man introducere samme system til Danske så vil det bare blive det samme der, det ihvertfald det jeg tror.

MTL er sådan lidt skiftende, jeg ser den tit stå tom.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Mike Hansen skrev:

Kan godt se ideen, dog skal du tænke på at hvis en 
tilfældig får danske bank her, så ville han stadig ikke have en særlig stor chance hvis han blev raided af de større gangs på serveren som går efter danske bank dagligt.

De personer som har banken på nuværende tidspunkt er normalt
en del af de her gangs. 

Det vil self tilbyde noget mere til spændingen ved at blive raided, 
men jeg tror honestly det kommer til at handle mest om gangs hvis det bliver sådan, hvilket også er okay, men nok ikke helt det du tænkte?

Jeg kan godt se hvad du mener, men tænker at raids vil ske "Sjældent" da det ligger lige midt i byen lige ved siden af PD.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.