Dette er et populært indlæg Mike Hansen Skrevet Januar 17, 2022 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Januar 17, 2022 (rettet) Hej. endnu en weed bug. Når man har benzin til sine generators og selve tanken går tom for benzin, så burde det jo være så nemt som at wire en ny til, men nej. Når der ikke er mere benzin og skal rewire den nye tank så skal du fjerne alle kabler fra generatorene og derefter wire alt igen før alle generators for benzin igen. Det er godt nok pisse irriterende at spille tid på hver gang man ikke har nået at skifte benzinen ud man når slet ikke at rewire alt før ens planter dør. Samme problem sker når du sætter en ny generator og wire den til din benzin linje, så får den ikke noget benzin før du rewire alt. Redigeret Januar 17, 2022 af Mike Hansen 13 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg Dynn Besvaret Januar 18, 2022 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Januar 18, 2022 Tror nok jeg er nødt til at lave lidt om på, hvordan hele vand/brændstof-systemet virker. Det er ikke super praktisk i koden, at generatorer f.eks. hiver fra hinanden i stedet for beholderen. 5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MarcusDK Besvaret Januar 18, 2022 Del Besvaret Januar 18, 2022 18 timer siden, Mike Hansen skrev: Hej. endnu en weed bug. Når man har benzin til sine generators og selve tanken går tom for benzin, så burde det jo være så nemt som at wire en ny til, men nej. Når der ikke er mere benzin og skal rewire den nye tank så skal du fjerne alle kabler fra generatorene og derefter wire alt igen før alle generators for benzin igen. Det er godt nok pisse irriterende at spille tid på hver gang man ikke har nået at skifte benzinen ud man når slet ikke at rewire alt før ens planter dør. Samme problem sker når du sætter en ny generator og wire den til din benzin linje, så får den ikke noget benzin før du rewire alt. Hej Mike da jeg har stået for generator virket det fint da den gik tom det wire jeg bare den nye tank på og så virket det igen Hilsen Marcus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mike Hansen Besvaret Januar 18, 2022 Forfatter Del Besvaret Januar 18, 2022 (rettet) 3 minutter siden, MarcusDK skrev: Hej Mike da jeg har stået for generator virket det fint da den gik tom det wire jeg bare den nye tank på og så virket det igen Hilsen Marcus Hvor mange havde du kørende og forbundet til hinanden? Redigeret Januar 18, 2022 af Mike Hansen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MarcusDK Besvaret Januar 18, 2022 Del Besvaret Januar 18, 2022 22 minutter siden, Mike Hansen skrev: Hvor mange havde du kørende og forbundet til hinanden? tror det var 5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mike Hansen Besvaret Januar 18, 2022 Forfatter Del Besvaret Januar 18, 2022 1 time siden, MarcusDK skrev: tror det var 5 Idk, det sker konstant for os Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MarcusDK Besvaret Januar 18, 2022 Del Besvaret Januar 18, 2022 8 minutter siden, Mike Hansen skrev: Idk, det sker konstant for os det ved jeg ikke har ikke helt styr på det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Featured Comment Dynn Besvaret Januar 19, 2022 Featured Comment Del Besvaret Januar 19, 2022 Det burde være forbedret. Skriv til mig på Discord, hvis I stadig oplever problemer. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Dynn,
1 reaktion
Go to this post