Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] landmanden


Message added by Michael K,

Klagen er løst over Discord.

Recommended Posts

Dit SteamID: STEAM_0:0:91213600
Vicerigspolitichefens SteamID: STEAM_0:0:67537875
Hvad er der sket:
Landmanden er generelt ret troll. Han har blandt andet ofte sin E2 oppe, hvor han tager 1500kr for at ansøge til politiet (og så tager han for det meste 10+ minutter om at komme).
Et tydeligt bevis på at han er troll er, at jeg spørger ham en enkelt gang om jeg må prøve at være LIMA-gruppeleder. Han kunne have holdt det professionelt og givet et ordentligt svar tilbage. I stedet for vælger han at oprette et nyt rank der hedder "tigger om rank" og giver mig dette.
Der er tale om én enkelt besked til landmanden. Jeg kunne have set det var nødvendigt, hvis det var flere beskeder der var sendt og jeg rendte rundt og spurgte ham konstant.
Derudover oplever jeg ofte, at når han er vice, så laver han ikke en skid, udover at stå stille et sted og lave E2. Når man så har brug for ham i forhold til hans rolle som vice, så svarer han ikke på beskeder eller lign.
Hvornår er det sket: 15/01-2022 kl. 15:55
Beviser:
https://gyazo.com/b793f7e1ae366b54f50cf7ffbeebc0b8

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.