Hop til indhold
Stavox

[Solved] Delvis genindførelse af copbait regel


Aske
 Del

Recommended Posts

På 09/01/2022 den 8:51 PM , Aske skrev:

Jeg er ved at være godt træt af at folk bruger nødopkald og politisager til copbait.
Det fylder og er fuldstændigt ubrugeligt for alle. Hører enda ofte Vicerigs folk sidde og sige der ikke skal rykkes ud til det.

Derfor synes jeg vi skal genindføre reglen om at copbait er forbudt delvist, så der gerne må copbaites men ikke igennem Nødopkald og Politisager.

ZXcIQgw.png

de må ikke "spamme" jeres chat, nogen staffs siger man kun må bruge /112 til copbait en gang hver 5 minut hvilket jeg synes er fint, ellers ja, så synes jeg der burde laves en regel omkring det.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Banana skrev:

de må ikke "spamme" jeres chat, nogen staffs siger man kun må bruge /112 til copbait en gang hver 5 minut hvilket jeg synes er fint, ellers ja, så synes jeg der burde laves en regel omkring det.

Men en grundlæggende reglen der siger at man kun må lave /112 hvert 5 minut medmindre en ny handling er sket… ville ikke skade

Redigeret af Rusty
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.