Hop til indhold
Stavox
  • 44

Security Cam

Gaxerdk
 Del

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 10

Synes sku endelig det lyder som en nogenlunde ide!

Dog skal der komme nogen regler/ændringer omkring disse da jeg uden tvivl vil tro at man nemt vil kunne gå hen og misbruge dem.

- hvad jeg allerede kan nævne -

• En regel der forbyder folk i at havde dem i selve raidindgangen ellers kan de ligeså godt gøre raid indikationer lovlige igen.
  • Gøre det over tableten så folk ikke bare kan nedstirre skærmen imens de skyder + så folk ikke nakker din computerskærm 24/7 host host gangcomputere host host
  • Gøre så de kun kan placeres inde i bygninger med HiFi relæ = Why you ask? - Så folk ikke placere dem rund omkring på mappet højt oppe og ser ind i baser eller lign.

Alt dette er kun en lille del af de ting som skal laves/ændres hvis de skal ind.

Men som nævnt ovenover kunne det være utrolig fedt.

• Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

• 3

Fedt nok men tror det ville komme til at blive rimelig broken iforhold til at det allerede er svært at raide inde i byen når der er meget politi så det ville bare give endnu en fordel til dem der skal raid defense og de har jo allerede basen som fordel og politiet som kommer på 0,5 inde i byen og dem udenfor byen såsom kraft gården eller lign ville få en endnu større fordel for så kan de bare smide sådan et cam op og se alting dog kunne der fikses men en tablet app

Link til kommentar
Del på andre sites

• 2

Synes det er en pisse fed idé

Jeg synes selv det kun skal være vagter som burde have mulighed for at sætte et kamera op. Vagter er et super fedt RP job, men det er bare meget begrænset:))

Redigeret af Po_
Link til kommentar
Del på andre sites

• 1

Super god ide!

Men jeg kan også sagtens se, hvordan det vil ødelægge lidt af aspektet ved raiding oplevelsen. Og hvordan det potentielt kan misbruges.

Det er en super god ide, og kunne være fedt at have på serveren!

Redigeret af IDubzzztv
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

• 1
På 11/04/2022 den 2:43 PM , Dynn skrev:

Hvis man ikke må have det i raidingangen, eller så det peger på raidindgangen, og det heller ikke skal være lovligt at filme gaden. Hvor er det så brugbart?

Som allerede sagt, lød min ide på at man eventuelt kunne placere secuirty cammet så det pegede på fortovet foran ens bygning.

Jeg skal være ærlig og idrømme at jeg ikke har orienteret mig i bygge-regelsættet, så hvorvidt det er mod serverens regler ved jeg ikke. 

Eftersom der er gået suverent lang tid, siden jeg postede dette forslag, og husk det er blot et forslag. Har jeg overvejet ideen om, at man ikke nødvendigvis selv skal placerere det. Hvad nu hvis de største bygninger, dvs: Kraftværket, Gården, Bunkeren osv. Allerede har et secuirtycam som er en del af basen. Så man blot skal aktivere det efter man har købt bygningen.

Så kunne "skærmen" jeg snakkede om, eventuelt bare indbygges i ens tablet, så alle der er medejere af den bygning, kan gøre brug af security-cammet. Det vil forhindre folk i at misbruge, eller finde en overdreven god måde at bruge sit secuirty-cam på, samt at der ikke bliver problemer med hvilken vinkel security-cammet peger hen, fordi det er (hvem end der bygger mappet) jer der har sat det.

Jeg kan ikke se hvordan dette ikke kunne være brugbart. Det er altid rart at have et overblik over ens lokation, hvis man f. eks er out-of-town, og er i tvivl om man bliver raidet, kan lige checke tabletten, og se om der holder biler udenfor ens bygning.

Hvis dette forslag overhovedet giver mening, burde poltiet (blot et forslag) have 1 eller 2 security cams, så de på samme måde som bygningsejerne, have mulighed for at orientere sig omkring PD, hvis nu hele styrken er ude på raid eller lign. Så kunne man eventuelt få de 2 secuirty-cams ind på politi-appen. 

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål.

Jeg er godt klar over at dette forslag er et forslag, som der er minimal chance for at blive implememteret.

Men - Jeg, og 40 andre som du kan se, syntes det kunne være fedt at se på serveren.

Gaxerdk

Redigeret af gaxerdk
Staver Som En 2 Årig
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
2 timer siden, Hondo skrev:

Synes sku endelig det lyder som en nogenlunde ide!

Dog skal der komme nogen regler/ændringer omkring disse da jeg uden tvivl vil tro at man nemt vil kunne gå hen og misbruge dem.

- hvad jeg allerede kan nævne -

• En regel der forbyder folk i at havde dem i selve raidindgangen ellers kan de ligeså godt gøre raid indikationer lovlige igen.
  • Gøre det over tableten så folk ikke bare kan nedstirre skærmen imens de skyder + så folk ikke nakker din computerskærm 24/7 host host gangcomputere host host
  • Gøre så de kun kan placeres inde i bygninger med HiFi relæ = Why you ask? - Så folk ikke placere dem rund omkring på mappet højt oppe og ser ind i baser eller lign.

Alt dette er kun en lille del af de ting som skal laves/ændres hvis de skal ind.

Men som nævnt ovenover kunne det være utrolig fedt.

Super fed ide, det kunne være endnu federe hvis man over en eller andet butik skulle købe en router. Og den så måtte have en maks. afstand fra kameraet og skærmen

• Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
På 16/01/2022 den 7:03 PM , Karl Mogensen skrev:

Fedt nok men tror det ville komme til at blive rimelig broken iforhold til at det allerede er svært at raide inde i byen når der er meget politi så det ville bare give endnu en fordel til dem der skal raid defense og de har jo allerede basen som fordel og politiet som kommer på 0,5 inde i byen og dem udenfor byen såsom kraft gården eller lign ville få en endnu større fordel for så kan de bare smide sådan et cam op og se alting dog kunne der fikses men en tablet app

Tingen er jo bare at der skal være et strøm boks ting ting som der ikke er ved gården og kraftværket, og længden på kablet er jo også begrænset så tror ikke man bare kan eje gamle car dealer og havde et cam der

Link til kommentar
Del på andre sites