Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MarcusDK


MarcusDK
 Del

Recommended Posts

10 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

KÆMPE -reb

Du er i et gang, hvor I skyder alt med en puls, og du kan ikke tolke reglerne optimalt. Din klage på Gunner giver et rigtig godt indblik i, hvordan at I opfører jer. Det var på grænsen til RDM, at I skød mig, og I tager initiativet til at skyde mig, selvom at det er på grænsen, og sådan skal en staff ikke opføre sig.

Du er også mega toxic, som en staff hellere ikke skal være. I crasher cases, som I var 9. klasser som hører en fest. Du opfører dig absolut ikke som en staff-kandidat. 

jeg har ikke crashet den case du har callet så det har jeg ikke noget at gøre med jeg diskutere med Gunner om det

  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MarcusDK skrev:

jeg har ikke crashet den case du har callet så det har jeg ikke noget at gøre med jeg diskutere med Gunner om det

En staff skal hellere ikke lyve, og det gør det nu. Endnu en grund til, at du ikke skal være staff.
Spol hen til 00:40 i videoen.

 

  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

En staff skal hellere ikke lyve, og det gør det nu. Endnu en grund til, at du ikke skal være staff.
Spol hen til 00:40 i videoen.

 

kan ikke høre noget på grund af dårlig lyd og jeg gider ikke blive ved med at diskutere med dig så når vi at blive 100 år inden vi er færdig

  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Gerda skrev:

-rep
Ekstrem toxic
Ikke et så godt ry at have scammet
Kan ikke finde ud af reglerne og skal spørge folk til råds.

ikke for at være sur men jeg må da godt spørge folk om hjælp eller er man jo en ego så ved ikke hav du mener med den

Redigeret af MarcusDK
Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, MarcusDK skrev:

ikke for at være sur men jeg må da godt spørge folk om hjælp eller er man jo en ego så ved ikke hav du mener med den

Ja det skal du da have lov til men man skal vel også kunne reglerne ellers bliver det da en meget lang case hvis du skal spørge alle om råds.

  • Sjovt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Gerda skrev:

Når ja det glemte jeg 🤦‍♀️

mongol.png

ja må godt noglen gang prøver også selv får jo ikke ban som du har fået i dag og matti som får perm i kan da hellere ikke finde ud af reglerne siden i skal have ban for at lære jeres fejl

  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Sjovt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, MarcusDK skrev:

ja må godt noglen gang prøver også selv får jo ikke ban som du har fået i dag og matti som får perm i kan da hellere ikke finde ud af reglerne siden i skal have ban for at lære jeres fejl

Det har legit ik noget med det Gerda skriver 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, MarcusDK skrev:

ja må godt noglen gang prøver også selv får jo ikke ban som du har fået i dag og matti som får perm i kan da hellere ikke finde ud af reglerne siden i skal have ban for at lære jeres fejl

"ja må godt nogen gange" Så skal du jo heller ikke påstå du aldrig gør, det beviser bare pointen igen 🤦‍♀️
Matti og mit ban har intet med din staffansøgning at gøre 🤣

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, MarcusDK skrev:

ja må godt noglen gang prøver også selv får jo ikke ban som du har fået i dag og matti som får perm i kan da hellere ikke finde ud af reglerne siden i skal have ban for at lære jeres fejl

Endnu en grund til at Marcus ikke skal være staff. I dette citat prøver han at få Gerda og jeg til at se skyldige ud, og derfor utroværdige. Han burde kunne tage denne kritik som Gerda og jeg giver ham, og rette op på. I stedet vælger Marcus at tage det op til diskussion. En staff skal kunne holde til mere end nogle få kommentare uden at blive distraheret og snakke ned om andre.

Redigeret af Matti 🐐
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, ItsGokke skrev:

Kæmpe +REP
 

- Mega flink

- Har en god tone over for andre

- Hjælpsom

- Ka’ reglerne

Held og Lykke

 

 

 

simp

 

17 timer siden, John Blue skrev:

+Rep
- Kan reglerne
- Hjælpsom
- moden

tak tak gokke det sidste kender jeg ikke til haha og tak John Blue håber i har har en god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.