Hop til indhold
Stavox

[Solved] NoName exe "STEAM_0:1:54581852" og Ultimategamer unknown "STEAM_0:0:91584632" admin abuse


DeadHunter

Recommended Posts

Omkring kl 13:30 dansk tid, bliver jeg skudt på, fordi jeg bankede på deres "NoName exe base" dør. 2-5 minutter efter vil politiet raide dem, fordi de har ulovlige våben. Men de bliver ved med at sige, de "bygger", men har ikke på noget tidspunkt et skilt oppe. hvor der står de bygger. Vi begynder så at raide dem, men kan ikke komme da "No Name exe" står og bloker indgangen, ved at stå der. Han siger så vi ikke kan komme ind, fordi det er hans hus, men ham og Ultimategamer og ham har basen fyldt med shipments og money printers. På daværende tidspunkt tager han "Halløjsovs" op, mens vi er gang med at rensage basen. Halløjsovs skyder ham så, men bliver derefter permanent banned, fordi han bliver skudt i "admincase".  NoName exe har ikke nogen grund til at løfte ham op, mens vi er gang med at rensage huset, og permanent banner ham derefter, hvilket er admin abuse, og hvorpå han bruger den undskyldning med at de bygger, mens de har money printere og ulovlige våben. Det skal også siges at var/er Gun dealer. 

 

For at gøre det mere enkelt: Noname exe, siger at de er ved at bygge, og gør så vi ikke kan komme ind. De money printere og ulovlige våben, hvilket de nok har self supply'et. men det kan i vel i se logsne.

 

Herunder er der to billeder, hvor Halløjsovs laver warrant, og hvor der er billeder af printerne. 

20160824134224_1.jpg

20160824134658_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

At i ikke så de ulovlige ting før du kom ind Ultimategamer kom friviligt ud og vi sagde vi ville betale en bøde men så raider i os uden grund. Jeg sagde bare at vi står og bygger så det er latterligt i kommer ind når vi ville betale en bøde

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi raide jer fordi i havde ulovlige våben jer, og vi ville derfor sikre basen for diverse ulovlige items. Men du siger så at i bygger, og begynder at blokere døren foran os med din egen karakter, så vi ikke kan komme ind. Og vi havde en valid grund til at raide, som jeg har forklaret hvorfor op til flere gang nu.   

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DeadHunter said:

Kan du så give en grund til hvorfor du tog "Halløjsovs" op og perm banned ham? Mens vi var i gang med et raid og havde en grund til det? 

 

Fordi han skød ham uden grund hvilket jeg lige tager mig den ret at refererer til "Politi reglerne" Du skal altid forsøge at arrestere de kriminelle frem for at skyde dem. Anvend kun dine skydevåben hvis dit liv er i fare, eller som sidste udvej til at stoppe den kriminelle. Hvilket han ikke gjorde og bare skød ham der efter tog jeg ham op mens han skød mig = Perm ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Pwedmy said:

Hvis de har gjordt at de ikke kunne komme ind har du brudt en regel, enten har du byggeskilt og det er uden ting i din base. Ellers har du ingen skilt og dine ulovlige ting.

Jeg har intet bygger skilt og jeg har ulovlige ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er rigtig, men du sagde i byggede på daværende tidspunkt, så vi troede vi ikke måtte gå ind, selvom du ikke havde noget byggeskilt. 

Og det at du banner politmanden perm i et gangværende politiraid er rimelig admin abuse, fordi vi følte os truet og havde våben ude for at beskytte os selv, og at i havde skudt på mig inden da.  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DeadHunter said:

Ja det er rigtig, men du sagde i byggede på daværende tidspunkt, så vi troede vi ikke måtte gå ind, selvom du ikke havde noget byggeskilt. 

Og det at du banner politmanden perm i et gangværende politiraid er rimelig admin abuse, fordi vi følte os truet og havde våben ude for at beskytte os selv, og at i havde skudt på mig inden da.  

 

Hverken mig eller "Ultimategamer" havde våben fremme så det er ikke en grund til at føle jer truet og bare skyde os så der er intet admin abuse ved dette.

Det er også lidt NLR at du siger at vi havde skudt på dig så skifter du job og raider os?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, NoName [DK] said:

 

Det er så en løgn du siger i ikke havde skudt på mig, hvilket man nok vil kunne finde i loggen, onsdag den 25 mellem 13:00 - 14:00. Der kan man se at ultimategamer skyder på mig, og jeg så derefter skifter job for at hjælpe politiet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutes ago, DeadHunter said:

Det er så en løgn du siger i ikke havde skudt på mig, hvilket man nok vil kunne finde i loggen, onsdag den 25 mellem 13:00 - 14:00. Der kan man se at ultimategamer skyder på mig, og jeg så derefter skifter job for at hjælpe politiet. 

Ja han har skudt på dig men når du skifter job kan du ikke huske det?

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, DeadHunter said:

Nå men, de andre politibetjente var der på daværende tidspunkt hvor Unknown skød på mig igennem døren, så de havde stadig en valid grund til at raide. 

Altså Det der skete var at han skød dig så gik du hen og sagde det til dem så de har faktisk intet bevis da de ikke selv har set noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.