Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Wimblim


WimBlim
 Del

Recommended Posts

3 timer siden, biolzi2400 skrev:

Kæmpe - REP

 

- Mega toxic

- troller for meget

- mega umoden

 

at se dig som staff ville ødelægge serveren

Bliver nødt til at skuffe dig, men har faktisk været staff og det ser stadig ud til at serveren fungerer optimalt. Du nævner at jeg troller 'for meget', men der kan man jo vende den mod dig selv, og sige at du jo selv har fået ban for at troll 'for meget' (måske lidt for meget). Hvis jeg, som du siger, troller 'for meget' så må jeg jo også være god til at holde det inden for en hvis ramme, så jeg ikke får ban (eller i det heltaget straffe). Med det sagt vil jeg sige tak for din kommentar.

 

50 minutter siden, gaxerdk skrev:

 +/- Neutralt Rep

  • Virker Flink.
  • Tidligere Staff.
  • Du står altid AFK.
  • Jeg har aldrig set dig lave noget rp.
  • Du virker som typen der kun spiller i håb om at blive staff. 

Så vidt jeg ved er du lige, som i lige for 10 dage siden, kommet tilbage efter 2 måneders ban. Så hvor meget af min aktivitet du har haft kunne se, har været meget begrænset. Men igen, tak for kommentaren.

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hverken et +/- men lidt en konstruktiv besked.

 

Du har været inaktiv i en rigtig lang periode, om det skyldes ban el. lign. skal jeg ikke kunne sige. Du har ydermere også en tendens til at stå rigtig meget afk når du så er online og din attitude kan til tider være rigtig grov, specielt overfor nye spillere der måske ikke forstår så meget af Stavox/gmod endnu. 

 

Men du skal dog lige have med, at du klarede dig godt(synes jeg) som staff den gang. 

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • +Rep 3
  • Kreativt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.