Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Valentino H


Chimsi
 Del

Recommended Posts

44 minutter siden, TeNtE skrev:

-Neutralt rep

 

 

syntes man ser dig lidt on’n’off, og kommer altid lysende frem når der er ansøgninger, dog har du en rigtig fin tone overfor spillere og kan reglerne.

held og lykke😇

Skal jeg være helt ærlig med dig, jeg vidste intet omkring staff ansøgninger ville åbne igen, jeg tog bare et break igen på grund af en diskussion som jeg havde med en anden spiller. Jeg var bare en smule muggen men er altså tilbage nu og tror nok jeg kommer til at være i et godt stykke tid nu, nu hvor det altså går fint og jeg har det godt.

  • +Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Jeg har snakket med dig meget omkring præcis dette emne (Staff-ansøgninger) og jeg ved du villet det rigtig længe og brugt meget tid på at ændre din attitude samt generelle spillestil på Stavox og jeg syntes det går meget godt. Du er lidt meget on/off men jeg ved at hvis du for noget ansvar og en chance vil du tage det seriøst og blive på stavox 🙂

-Lolly

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Havde du søgt sidste gang havde jeg givet dig et -rep, men ...

Det sidste stykke tid har du ændret dig meget, som man tydeligt har kunne mærke.

Der er sket en væsentlig ændring i forhold til din modenhed (læs: ikke længere en kæmpe troll)

Du er samtidig også blevet hjælpsom overfor nyere spillere.

Jeg tænker også umiddelbart du kender reglerne - du bryder i hvert fald ikke længere så mange som tidligere.

Derfor får du et +rep herfra.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/01/2022 den 12:24 AM , Valentino skrev:

----------------------------

Ingame navn: Valentino H

SteamID: STEAM_0:1:95137821

IRL fornavn: Chima

Alder: 15

----------------------------

+1
virkelig flink fyr

ved hvad han laver

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • -Rep 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.