Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] meow


kat
 Del

Recommended Posts

Hey meow.

 

Efter som jeg har spillet en del med dig, tænker jeg at det er passende jeg ligger en lille kommentar. Meow du er en af de mest kompetente spiller, som jeg møder på en daglig basis inde på Stavox: Du bruger røv meget af din tid ingame, på at hjælpe andre dette er både hvis en person har svært ved at få sin E2 til at virke, eller hvis en spiller oplever problemer med content-downloaderen. Jeg har til ikke en eneste gang hørt dig snakke ned til en med spiller tværtimod, synes altid du har en meget køn tone overfor dine med spillere. Du har godt styr på reglerne, og har til dags dato ikke set dig misbruge din viden om reglerne til at prøve at snakke dig uden om en straf: Den eneste gang jeg var på vej til give dig et jail, begynde du ikke at råbe op om hvordan jeg tog fejl (selvom jeg tog fejl), du forsatte med at have en afslappet tone. Alt dette fortæller en del om din karakter som person: du er meget moden spiller som snakker pænt til andre samt du ofte hjælper andre selvom du på ingen måder er forpligtet til at gøre så. af disse grunder for du det største pus rep fra min side.

 

-Po

  • Ban 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Ååååh mange tak for alle de søde beskeder, det varmer jo helt her i den kolde vinter 🥰

På 09/01/2022 den 12:18 AM , Smlfn skrev:

+rep
- Flink person
- Kan reglerne
- Meget neutral

På 09/01/2022 den 12:26 AM , Mathias. skrev:

+rep 

Moden 

Har været staff før

Flink 

Kan reglerne 

Held og lykke

 

På 09/01/2022 den 12:30 AM , Evolv Jonas skrev:

+ Rep fra mig 🙂 

 

- Du kan reglerne

 

- Du virker meget venlig

 

- Virker samt også moden

 

- Held og Lykke.

 

 

På 09/01/2022 den 12:37 AM , Rapps skrev:

+Rep

 

Utrolig fornuftig person

 

Er meget hjælpsom 🙂

 

Og en utrolig dedikeret person, er opgaven startet, bliver den gjort med professionalitet og sikret kvalitet.

På 09/01/2022 den 12:37 AM , Aske skrev:

Meow du er manden. Der fortjener et +Rep.
Når man kan spille flere hundrede timer uden en eneste straf så kan man reglerne.
Du er fandme også aktiv, du overhæler tydeligt mig i aktivitet.

På 09/01/2022 den 12:40 AM , Mestermonkey skrev:

Hvor skal jeg starte, dette er bare staffen 

-Han kan reglerne

-Mega venlig

-Virkelig rar at snakke med hele natten igennem

-Hjælper hvis der er det mindste

 

På 09/01/2022 den 1:37 AM , Silas0505 skrev:

+Rep

Flink person

Kender reglerne

På 09/01/2022 den 2:09 AM , TeNtE skrev:

Kææææmpe +REP

-Du er utrolig flink

-Kan stort set alle reglerne udenad

-Bryder aldrig reglerne

 

good lucky fuky😗

På 09/01/2022 den 4:16 AM , Po_ skrev:

Hey meow.

 

Efter som jeg har spillet en del med dig, tænker jeg at det er passende jeg ligger en lille kommentar. Meow du er en af de mest kompetente spiller, som jeg møder på en daglig basis inde på Stavox: Du bruger røv meget af din tid ingame, på at hjælpe andre dette er både hvis en person har svært ved at få sin E2 til at virke, eller hvis en spiller oplever problemer med content-downloaderen. Jeg har til ikke en eneste gang hørt dig snakke ned til en med spiller tværtimod, synes altid du har en meget køn tone overfor dine med spillere. Du har godt styr på reglerne, og har til dags dato ikke set dig misbruge din viden om reglerne til at prøve at snakke dig uden om en straf: Den eneste gang jeg var på vej til give dig et jail, begynde du ikke at råbe op om hvordan jeg tog fejl (selvom jeg tog fejl), du forsatte med at have en afslappet tone. Alt dette fortæller en del om din karakter som person: du er meget moden spiller som snakker pænt til andre samt du ofte hjælper andre selvom du på ingen måder er forpligtet til at gøre så. af disse grunder for du det største pus rep fra min side.

 

-Po

På 09/01/2022 den 9:41 AM , Justin Bieber skrev:

+rep

- Kan i allerhøjeste grad reglerne
- Holder en meget god tone over for alle
- Meget venlig

Held og lykke!

 

På 09/01/2022 den 11:17 AM , Plys skrev:

+REP 

 

-  Kan reglerne 

 

- flinke snakke med

 

- hjælpsom

 

- aktiv 

På 10/01/2022 den 12:13 PM , lysestage skrev:

+rep

kan reglerne 

aktiv

venlig

 

På 10/01/2022 den 12:41 PM , Andrew, skrev:

+REP
Har sku styr på sit shit
Ville være en fremragende staff

Er imødekommende og venlig

Virker neutral, hvilket er et vigtigt egenskab som staff

Held og lykke Meow ❤️

På 10/01/2022 den 9:54 PM , Cqmbo skrev:

+Rep
- Kan reglerne
- Aktiv 
- Moden 

- Hjælpsom
 

Redigeret af kat
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.