Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Plys


Plys
 Del

Recommended Posts

+REP 

Hej Plys nu har jeg kendt dig i godt stykke tid, og jeg vil mene, at du helt klart er en af de bedre kandidater, som har stillet op. Jeg kan huske en tid i gamle dage, hvor du nærmest altid var Toxic, men nu som du er blevet ældre og mere moden, er du også blevet mere imødekommende over for folk, du ikke kender og folk, du kender. Jeg synes også, at du er blevet bedre til at argumentere for din påstandene i cases nu hvor du også har et bedre kendskab til reglerne. Den fornemmelse får jeg af dig, når jeg er i case med dig. Du har her på det sidste haft en rigtig god aktivitet på serverne, hvilke også viser over for mig, at du godt vil være staff

I og med at du har udviklet dig selv så meget på så kort tid, giver jeg dig et +rep

 

- Moden 

- Aktiv

- Holder en god tone 

- Altid klar på at hjælpe folk

- Kan reglen

 

Held og lykke det Fortjener du virkelig ❤️

 

 

 

 

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Synes du er super flink at snakke med, men ...

På baggrund af din attitude overfor nogle spillere, samt din attitude, når du ikke har ret i noget, så bliver jeg desværre nødt til at give dig et -rep.

Jeg kunne umiddelbart ikke se dig på staff-teamet.

Held og lykke though og håber ikke, at du tager min kommentar personligt.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.