Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mestermonkey


Mester
 Del

Recommended Posts

Kæmpe +rep fra min side

Er meget aktiv, især i timerne hvor der er tildens til ikke at være aktive staffs. 
Styr på reglerne, og er god til at hjælpe alle og enhver som spørger.
Går op i serveren og jeg vil derfor mene at du er meget godt egnet som staff.
Super flink gut, har oplevet at du flere gange har holdt en rolig tone - også selvom de spillere du snakkede med, ikke ligefrem havde et behaligt sprog.

Håber du bliver staff 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

-Han har ofte snakket ned til mig og mine med-løver (spillere)

 

-Mange bryd i reglerne

 

-træls over længere periode

 

Ved godt det lyder dårligt fra en der er perm banned. Men burde sige noget hvis jeg skriver det.

 

Redigeret af Ahmed Miller
  • Brugbart 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Ahmed Miller skrev:

-REP

 

-Han har ofte snakket ned til mig og mine med-løver (spillere)

 

-Mange bryd i reglerne

 

-træls over længere periode

 

Ved godt det lyder dårligt fra en der er perm banned. Men burde sige noget hvis jeg skriver det.

 

Kender dig ikke, og har aldrig spillet med dig. kan ikke rigtig se hvorfor du skal skrive sådan, men det fair og brugbart. selvom jeg dog tror dig og din ven sidder og troller mod mig. Hav en god dag 

6 timer siden, avis skrev:

- Rep
-Aggressiv adfærd
-Snakker ofte grimt
-Træls person at være uenig med

Som sagt kender jeg heller ikke dig, og har heller aldrig spillet med dig/set dig rundt omkring på serveren omkring mig, men tak for din kommentar, det brugbart. Hav en god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Ahmed Miller skrev:

-REP

 

-Han har ofte snakket ned til mig og mine med-løver (spillere)

 

-Mange bryd i reglerne

 

-træls over længere periode

 

Ved godt det lyder dårligt fra en der er perm banned. Men burde sige noget hvis jeg skriver det.

Øhhhmmm hvad snakker du om? Har aldrig set Mestermonkey gøre en eneste af de ting du nævner: hverken over for dig, eller en hvilken som helst anden spiller.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Ahmed Miller skrev:

-REP

 

-Han har ofte snakket ned til mig og mine med-løver (spillere)

 

-Mange bryd i reglerne

 

-træls over længere periode

 

Ved godt det lyder dårligt fra en der er perm banned. Men burde sige noget hvis jeg skriver det.

 

Vil lige have lov at tilføje mine egne erfaringer.

Har selv spillet med dig, og Mestermonkey. Har op til flere gange oplevet at Mestermonkey har både hjulpet dig med bygningsrelaterede "problemer", E2 "problemer" og diverse RP-situationer.
Ville på baggrund af mine erfaringer både med dig alene, såvel som med dig og Mestermonkey sammen, slet ikke mene at din kommentar reflekterer hvordan Mestermonkey er på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.