Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Blasterion


Blasterion_^
 Del

Recommended Posts

13 minutter siden, Po_ skrev:

Hey Blasterion

 

Synes personligt ikke din tone over for andre spillere er på acceptabel på nogle måder: Og af den grund bliver det et minus rep fra min side

 

Det er også helt i orden! Synes dog selv jeg holder en rigtig god tone overfor de andre spillere. Kan ik helt se hvad du mener der :=)

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

Hej Blasterion 

 

Nu har jeg ikke kendt dig i Super lang tid, men ud fra den tid, som jeg har kendt dig i, vil jeg helt klart sige, at du er en af de bedre kandidater, som har stille op. Du er altid imødekommende kommer aldrig med flabet svar om det så er til folk Ingame, du ikke kender eller til dine venner over Discord generelt er du bare et rart menneske at snak med. Du har også gang på gang vis mig, at du har godt styr på regelsættet, hvilket også understreger min pointe i, at du er en af de bedre kandidater, der har stillet op. Du har været tidligere staff, og i den periode som staff havde jeg ingen problemer med dig. Du havde altid godt styr på reglerne og virkede virkelig moden i din udtalelser tilbage i 2020. Du har her på det sidste haft en rigtig god aktivitet på serverne både om natten på en hverdage, men også weekenderne, hvilket også er et plus i bogen. Da der altid er mangel på staffs om aftenen. Jeg vil ikke lave teksten for langt. Derfor skriver jeg resten af de gode ting i punktform med gentagelser fra teksten

 

- Moden

- Aktiv

- Flink

- Kan reglen 

-kan holder en god tone 

- Tidligere staff 

- Altid klar på at hjælpe folk

 

Held og lykke det Fortjener du virkelig ❤️

 

  • Sødt 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Po_ skrev:

Synes personligt ikke din tone over for andre spillere er på acceptabel på nogle måder: Og af den grund bliver det et minus rep fra min side

 

Ahahahah wtf seriøst. Hvad med dig selv??

Han kan umuligt være værre end dig, så drop det der fis og kom med noget brugbart kritik i stedet. Tak.

 

Han er venlig, fornuftig og moden, så han fortjener selvfølgelig at blive staff. 

  • Zing! 1
  • Hat 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Hvor skal jeg dog starte... Du er udelukkende en helt fantastisk person, som altid hjælper. Du aktiv, og holder dig til reglerne 24/7, Kan ikke huske hvor lang tid har kendt dig. Men du har givet et godt indtryk på mig allerede. + du også tidligere staff..

 

Held og lykke Blast ❤️

jeg vil have din superbil

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP Stille og rolig fyr har respekt over for alle selvom nogle spillere har en stor mund af og til, men det viser også bare at du kan håndtere den måde folk snakker til dig uden at svinde dem tilbage. Da jeg sagde til dig her forleden at du var en af de bedste staffs fortalte du mig at jeg bare slikkede røv, men jeg kan fortælle dig med sikkerhed at jeg på ingen måde gjorde det, jeg mente det. Syntes virkelig du har gjordt et flot stykke arbejde i den tid du har været staff og kunne klart se frem til at du bliver det igen.

Redigeret af Valentino
  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

- nu har jeg ikke spillet så meget på serveren med dig. Men af hvad jeg har set virker du flink og chil

 

- har været admin før lille - at du har lært lorte Ultraspinner op men det jo ikke din skyld🤣

 

- du virker til at har styr på reglerne og være chil kunne sagtens se dig som staff igen

  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • -Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.