Hop til indhold
Stavox
  • 30

Flere Job Muligheder.


Sokke✌
 Del

Spørgsmål

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
9 timer siden, Sokke✌ skrev:

- Servicemedarbejder. (De små opgaver man får som mekaniker, rygges til det her arbejde)

Syntes Servicemedarbejderen skal lave nogle af de gamle opgaver med oliepletter, fiks lygtepæle osv.. i stedet for at tage noget af mekanikerens arbejde

Men ellers fede forslag

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg synes det med man rykker de små opgaver til servicemedarbejder lyder smart 

skraldemanden lyder også godt dog kommer folk til at bruge det? Det tænker jeg nemmelig ik ligeså med servicemedarbejderen.

Jeg tænker tankstationens medarbejder lyder smart og det klart kunne blive brugt af nogle.
Jeg tænker dog at Ejendomsmægler ville klart blive misbrugt til at give sine venner fordele eller man ville nægte at sælge til nogle man ikke ville kunne lide.
 

 

Men det vel bare min mening.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Fede  ideer Sokke

 

Er dog mest fan af dine 2 første Job ideer med Service medarbejder og skraldemand 🙂

 

Har også tænkt på man måske skulle fjerne eller rework lidt på hotelbestyre jobbet da jeg aldrig ser det blive brugt længere. 

  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg er faktisk fuldstændig enig med at det kunne være dejligt med lidt flere jobs på serveren da det begynder at være kedeligt når der ikke er så ufatteligt mange jobs at vælge imellem. Skraldemand og tankstation medarbejder lyder som en forbløffende ide og jeg tænker folk vil kunne bruge det engang imellem. Har ogs tænkt på brandmand job, hvor man fx kunne køre rundt og slukke ild på biler der var sprunget i luften. Eller elektriker hvor man køre rundt og fikser master eller som de andre siger at fikse pærrer på lygtepæle/lyssignaler. Jeg er ogs enig med @Bananaom at ejendomsmægler ville blive misbrugt, og at folk bare sælger huse for urealistiske priser, men ellers var det et godt forslag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.