Hop til indhold
Stavox

E2 BANK & GUNSHOP


John Miller
 Del

Recommended Posts

Du kan ligeså godt glemme det der med unik & gratis. Det er ikke mange der koder en GOD gunshop, og giver den væk gratis.

Derimod hvis du er villig til at give et par 100k for en, så er jeg sikker på at du måske kan få en rimelig stabil gunshop. - Jeg har personligt lavet nogle få til 50k, så tænker ikke det er umuligt.

Spørg varsomt, pas på med at købe ting fra folk som Slamboe, enten er det en som de har lavet lidt om i og sælger, eller så er det en de ikke må sælge. En sjov idé er at spørge den du køber ad, lidt om E2, sådan noget som; "Hvordan drejer man en egpBox." - Fordi det kan sådan nogen som ham ikke svare på. 😉

Leder du efter fede og gratis gunshops, så er sådan noget som Mountain måske et bud.



Ved INTET omkring banke, så der må jeg sgu melde pas. 🙂

  • +Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Xean -.- skrev:

Hvad gør disse gunshops ikke gode?

Har da intet skrevet om at de ikke er gode... ?

Har skrevet jeg citerer; "Det er ikke mange der koder en GOD gunshop, og giver den væk gratis." - jeg siger på INTET tidspunkt at de er "Ikke gode". Læg mærke til at der står mange og ikke ALLE. 🤦‍♂️

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MRBennetsen✔ skrev:

Har da intet skrevet om at de ikke er gode... ?

Har skrevet jeg citerer; "Det er ikke mange der koder en GOD gunshop, og giver den væk gratis." - jeg siger på INTET tidspunkt at de er "Ikke gode". Læg mærke til at der står mange og ikke ALLE. 🤦‍♂️

My bad lol, læste forkert I guess.

  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.