Hop til indhold
Stavox

Jul


Andrew,
 Del

Recommended Posts

10 timer siden, Vito skrev:

Ønsk dig brugbare ting 😉 Jeg er selv enig at penge nok er den værste julegave. Det ødelægger konceptet ved jul og gaver. 

Er selv enig med at penge er et dårligt ønske, men jeg er virkelig dårlig til at finde på ting jeg faktisk ønsker mig, så plejer at vælge penge så jeg selv kan gå ud og købe noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Andrew, skrev:

Er selv enig med at penge er et dårligt ønske, men jeg er virkelig dårlig til at finde på ting jeg faktisk ønsker mig, så plejer at vælge penge så jeg selv kan gå ud og købe noget.

jeg har bare for dyre ønsker så får penge og hoodies

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Vito skrev:

Ønsk dig brugbare ting 😉 Jeg er selv enig at penge nok er den værste julegave. Det ødelægger konceptet ved jul og gaver. 

ja i know. men der kommer vel en periode hvor man ikke lige ved hvad man skal ønske sig og bare ønsker penge så man kan spare sammen og købe noget senere

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Sunix skrev:

ja i know. men der kommer vel en periode hvor man ikke lige ved hvad man skal ønske sig og bare ønsker penge så man kan spare sammen og købe noget senere

 

Regel number uno

 

Penge er nogo juleaften.

Vi siger, at så må man ønske sig et gavekort, ellers så må folk slå sig sammen.

 

Tænker da også det må være lidt kedeligt, at vi man bare får penge? 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Bimse👌 skrev:

 

Regel number uno

 

Penge er nogo juleaften.

Vi siger, at så må man ønske sig et gavekort, ellers så må folk slå sig sammen.

 

Tænker da også det må være lidt kedeligt, at vi man bare får penge? 

Kunne ikke være mere enig

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.