Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skydebane


Niklas Pedersen
 Del

Recommended Posts

Altså no pressure, men det er vi mange der har gjort før. Jeg har engang imellem købt husene længst nede mod søen og så sat vægge, og placeret skilte med politi-træningsområde. Der har ikke været staff der har brokket sig over det, så længe der er skiltet med det.

- Det er ikke fordi at staffs ikke har opdaget det, da jeg selv var staff, gjorde jeg det med Pikachu12 og vidst også en anden. Men så længe det ikke går ud over andres RP, så kan andre mere eller mindre være ligeglad, fordi det gør det skide sjovt at være betjent. I hvert fald for lederne. 😛

Det skaber bare federe RP, +Rep på forslaget alligevel. 🙂

  • Brugbart 3
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Jeg tænker umiddelbart gerne man må bygge en skydebane som betjent, så længe det ikke er et sted, hvor det kommer til at larme for meget for andre.

Det er larmen som jeg ser som det primære problem i det, så hvis man kan finde et sted, hvor der ikke foregår noget, og det ikke forstyrrer nogen, så synes jeg da bare man skal prøve at lave en skydebane.

Du kan bruge damage detectors i Wiremod til at registrere skud på en prop, så kan du lave en E2 der måler point eller lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.