Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Matrix


Danial
 Del

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:202318728

Hvorfor skal du unbannes: 


Jeg blev banned for dødstrusler, hvilket jeg overhovedet ikke har gjort. Jeg har givet ingen dødstrusler, og ved ikke, hvor Po har fundet de oplysninger. 
Raul Fonti & Ultra Spinner opfodrede mig til, at mødes med dem i Ishøj. Selvom de er 5-6 år ældre end mig. Jeg sagde selvfølgelig nej, også blev de ved med at svine mig til In-game. 
Jeg tager det selvfølgelig ikke til mig, men skyder dem bare, hvis de blev ved med at chikanere mig. Jeg går så op mod dem og sviner dem en del til, da jeg virkelig havde fået nok. De bringer endda en afdød ven af mig op, som i nok kan finde på logs, da han PM'ede det til mig. Hvor jeg ville "ende" som ham. Han blev så stukket ned, så truede de mig.
Jeg snakkede med Ultra spinner, hvor han sagde han ville møde mig ved en af masterne. Han dukkede ikke op i flere minutter, så PM'ede jeg ham "Kommer du idag?", sarcastisk ment, for han kom aldrig. Han vælger at bruge de detaljer, for at sætte mig i en dårlig position, hvor han vælger at lyve og sige at vi skulle mødes i virkeligheden. Så var der også på et tidspunkt, hvor han sagde "Jeg pløkker hele jeres gang", hvor jeg så siger "Du får 2 stik i maven", hvilket jeg mente RP. Jeg hentød det til, at jeg ville pløkke ham. 

Jeg har givet ingen dødstrusler ud.
De har taget små klips, hvor jeg siger noget grimt og brugt det imod mig, hvilket er pisse uretfærdigt.

Jeg har lært af mine fejl, ved ikke at give nogen som helst trusler, som GMOD ikke har. Da jeg sagde "Du får 2 stik i maven", mente jeg det i RP selvom der ikke er knive i GMOD.

Jeg har lært, at styre min tone overfor andre og ikke være så stædig. 

Jeg tager 100% ansvar for mine handlinger, men håber i vil give mig endnu en chance, så jeg kan bevise at jeg kan finde ud af at spille på serveren.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Danial skrev:

SteamID: STEAM_0:1:202318728

Hvorfor skal du unbannes: 


Jeg blev banned for dødstrusler, hvilket jeg overhovedet ikke har gjort. Jeg har givet ingen dødstrusler, og ved ikke, hvor Po har fundet de oplysninger. 
Raul Fonti & Ultra Spinner opfodrede mig til, at mødes med dem i Ishøj. Selvom de er 5-6 år ældre end mig. Jeg sagde selvfølgelig nej, også blev de ved med at svine mig til In-game. 
Jeg tager det selvfølgelig ikke til mig, men skyder dem bare, hvis de blev ved med at chikanere mig. Jeg går så op mod dem og sviner dem en del til, da jeg virkelig havde fået nok. De bringer endda en afdød ven af mig op, som i nok kan finde på logs, da han PM'ede det til mig. Hvor jeg ville "ende" som ham. Han blev så stukket ned, så truede de mig.
Jeg snakkede med Ultra spinner, hvor han sagde han ville møde mig ved en af masterne. Han dukkede ikke op i flere minutter, så PM'ede jeg ham "Kommer du idag?", sarcastisk ment, for han kom aldrig. Han vælger at bruge de detaljer, for at sætte mig i en dårlig position, hvor han vælger at lyve og sige at vi skulle mødes i virkeligheden. Så var der også på et tidspunkt, hvor han sagde "Jeg pløkker hele jeres gang", hvor jeg så siger "Du får 2 stik i maven", hvilket jeg mente RP. Jeg hentød det til, at jeg ville pløkke ham. 

Jeg har givet ingen dødstrusler ud.
De har taget små klips, hvor jeg siger noget grimt og brugt det imod mig, hvilket er pisse uretfærdigt.

Jeg har lært af mine fejl, ved ikke at give nogen som helst trusler, som GMOD ikke har. Da jeg sagde "Du får 2 stik i maven", mente jeg det i RP selvom der ikke er knive i GMOD.

Jeg har lært, at styre min tone overfor andre og ikke være så stædig. 

Jeg tager 100% ansvar for mine handlinger, men håber i vil give mig endnu en chance, så jeg kan bevise at jeg kan finde ud af at spille på serveren.
 

jeg ville gerne lige kommentere på denne her da jeg selv var en del af det. skal vi sende alle beskederne fra discord? hvor du forsat med at true med dine små venner? for dem kan jeg sagtens finde frem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger at kommentere på denne unbanrequest, velvidende at jeg ikke normalt skal, men gør det da jeg bliver nævnt i unbanrequesten af flere omgange. Og håber på derfor ikke at få ban fra forum, da jeg mener det jeg byder ind med er relevant til sagen.
 

34 minutter siden, Danial skrev:

Jeg blev banned for dødstrusler, hvilket jeg overhovedet ikke har gjort. Jeg har givet ingen dødstrusler, og ved ikke, hvor Po har fundet de oplysninger. 

Vi har her et klip, hvor du står og siger "Husk kom i dag, du får 2 stik i maven" - Da der ingen stikvåben er tilgængelige, kan dette umuligt blive taget i betragtning som RP-Mæssigt. https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/4Z41wnQg0TUnS/fWkFiwEaKq5Z?invite=cr-MSxoekYsMzExODE1NzQs | Her har han klippet fra.

 

34 minutter siden, Danial skrev:

Raul Fonti & Ultra Spinner opfodrede mig til, at mødes med dem i Ishøj. Selvom de er 5-6 år ældre end mig. Jeg sagde selvfølgelig nej, også blev de ved med at svine mig til In-game. 

Vi opfordre som sådan ikke til at mødes i Ishøj, du begynder at råbe rundt om at vi skal komme til Taastrup Station, af flere omgange. Og at vi bliver stukket op til flere gange i maven og at vi bare skal dø. Vi har screenshots fra Discord, hvor du i de efterfølgende dage efter dit ban sidder og truer mig, raul fonti og biolzi på livet. Og Biolzis børn, vores familier mm. Du bruger ord som "Jeg slår Biolzis børn ihjel" - "Din mor er en luder" - "Kom til Ishøj Station og jeg stabber dig" og meget mere i den dur.

 

34 minutter siden, Danial skrev:

Jeg har lært, at styre min tone overfor andre og ikke være så stædig. 

Derfor finder jeg dette meget besynderligt, da man ikke lige lære at kontrollere diverse af sådanne problemer på så få dage. 

 

34 minutter siden, Danial skrev:

Jeg snakkede med Ultra spinner, hvor han sagde han ville møde mig ved en af masterne. Han dukkede ikke op i flere minutter, så PM'ede jeg ham "Kommer du idag?", sarcastisk ment, for han kom aldrig. Han vælger at bruge de detaljer, for at sætte mig i en dårlig position, hvor han vælger at lyve og sige at vi skulle mødes i virkeligheden.

Dette er en stor fed løgn. Vi snakkede på intet tidspunkt om at vi skulle mødes ved en telefonmast in game. Du begynder at true os videre på discord. Jeg vedhæfter gerne screenshots af vores samtaler. 

 

34 minutter siden, Danial skrev:

Jeg har givet ingen dødstrusler ud.
De har taget små klips, hvor jeg siger noget grimt og brugt det imod mig, hvilket er pisse uretfærdigt.

Du har givet os massere af trusler, til din fordel har vi kun et enkelt klip på det ingame. Men tilgengæld en masse screenshots fra samtaler på andre medier. Så du sidder igen og lyver i din unbanrequest.
https://gyazo.com/a9fc7772a83631012a4b836b93f26c7d
https://gyazo.com/18d792b2bb465520aa91f5feb8475474
https://gyazo.com/0c5bd623bf7f1181af830433e083657a
https://gyazo.com/5cfcb58d2a6340f6f0c7a2eb1d172c2a

UBSX4.png.7fdd72875bc4bb324f513c9fb612b5a4.pngUBSX1.png.497a6e3e7f7b686656348639394d9219.pngUBSX2.png.e781ba6d7236a9ef65f155193d139ef1.pngUBSX3.png.63a178641453731c5b4d29f74a8b93e6.png

 

Derudover, tror jeg ikke det nytter noget, at kopiere 60% af ens unbanrequest fra sidst. 

 

Redigeret af ULTRA SPINNER
Link til kommentar
Del på andre sites

For det første kan jeg sige, hvad jeg vil på discord? 

Jeg kan give så mange dødstrusler, så længe det ikke involverer StavoxRP.

Hvis jeg har sagt noget over snap/discord, kan jeg ikke straffes for det, da det ikke er en del af serveren. 

Jeg har taget den her diskussion Staff Direktørene, hvor de har snakket med ejerne.

Ultra Spinner, Raul & Biolzi.

Forstår ikke, hvorfor i kommer kun med de screenshots? 

Jeg har bare svaret imod, hvor i startede med truslerne, hvilket jeg har massere af beviser af. 

Men ja, som sagt er der ikke meget at gøre, da det ikke involverer serveren på nogen måder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg kontrollør så hopper lige ind i diskutionen.
 

2 minutter siden, Danial skrev:

For det første kan jeg sige, hvad jeg vil på discord? 

Jeg kan give så mange dødstrusler, så længe det ikke involverer StavoxRP.

Det er korrekt vi typisk ikke straffer for dine handlinger uden for Stavox's platforme.
Dog giver din holdning her nu og på billeder osv et fint oplæg til at din trussel ingame rent faktisk var en trussel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Aske, ja. 

Det er helt rigtigt, at jeg gav ham en trussel in-game. 

Som sagt, mente jeg det ikke udenforRP.

Jeg snakkede RP-ment, da vi havde en lille diskussion, og det var bare en talemåde hvor jeg mener at jeg ville dræbe dem in-game.

Jeg er vant til at spille FiveM en del, så troede ikke rigtigt det betød noget særligt, indtil det gik op for mig at der ikke findes knive herinde.

Jeg gav ham ingen konkret trussel, da det er imod reglerne.

Den trussel var RP ment og intet andet!

 

Jeg er ikke så dum, at jeg giver nogle drenge dødstrusler in-game.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Danial skrev:

Aske, ja. 

Det er helt rigtigt, at jeg gav ham en trussel in-game. 

Som sagt, mente jeg det ikke udenforRP.

Jeg snakkede RP-ment, da vi havde en lille diskussion, og det var bare en talemåde hvor jeg mener at jeg ville dræbe dem in-game.

Jeg er vant til at spille FiveM en del, så troede ikke rigtigt det betød noget særligt, indtil det gik op for mig at der ikke findes knive herinde.

du mente det ikke uden for rp? PO fik et klip af du sagde du ville finde ham IRL og stikke ham ned

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Danial skrev:

Det klip vil jeg meget gerne se?

Jeg har massere af RP erfaring, og er ikke dum nok til at spørge om hans IRL information?

du siger så meget lort du ikke kan huske det.. du siger til Raul du ville finde ham og stik ham ned og han skulle komme til taastrup det sagde du in game 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt, at jeg har fuck*t lidt op her. 

Som sagt, tager jeg 100% ansvar for alle mine handlinger.

Det er helt op til staff holdet, hvilket perspektiv de vil se det i.

 

Jeg har været en del af Stavox samfundet i et par år nu, og har elsket det. 

Jeg har så gode stunder herinde med spillerne. Stavox har lært mig mange nye folk at kende.

 

Jeg har fejlet lidt her, men håber i indser, at jeg rent faktisk godt kan RP'e.

Håber i vil give mig en chance, så jeg kan bevise det for jer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.