Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Vicerigspolitichef klage - Cqmbo


Recommended Posts

Dit SteamID: STEAM_0:0:194513547

Vicerigspolitichefens SteamID: STEAM_0:0:177761288

Hvad er der sket: Det der sker, er at jeg kommer kørende rundt om hjørnet ved PD, og ser at Cqmbo står og slår en bil med en stunstick til den springer i luften. Man kan også kort se i starten at Cqmbo køre ind i den parkede bil, så den holder ulovligt. Og derefter springer den.

Hvornår er det sket: 11-12-21 kl 17:54

Beviser: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/557C8M8pTKvmG/73zyn1evdY1R?invite=cr-MSxBV04sNTExOTkxNiw

Note: Jeg ved at det er Cqmbo, fordi jeg kaldte case over det. Og fik derfra afvide at det car Cqmbo der havde sprunget bilen i luften. (Jeg har klip af casen hvis det er relevant)

Redigeret af ULTRA SPINNER
Link til kommentar
9 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej Ultra, 

Mig og mathias vi hyggede os lidt i en meget kort periode, så det var ikke meningen at bilen skulle springe. 
mathias slog på min bil 1 gang, jeg slog så på hans bil 1 gang igen, hvor den så sprang. 

Derfor skal du stadig ikke hverken køre ind i biler der er parkeret eller slå biler med stunsticks. 

Link til kommentar

Det er jo ikke sådan at Cqmbo har misbrugt sin rolle som vicerigspolitichef i den her situation.

Bilen sprængte, fordi Cqmbo ikke var klar over, at den ikke havde nok liv tilbage til at kunne tage slaget fra hans stunstick.

Ser man derfor bort fra at bilen eksploderede, så er det resterende, ikke noget som jeg føler er nødvendigt at handle yderligere på.

Uheld kan ske, og Cqmbo er godt klar over, at man normalt ikke går og slår på biler til de sprænger.

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.