Hop til indhold
Stavox

[Solved] Slamboe


kat
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: meow
Spillerens in-game navn: Slamboe
Dit SteamID: STEAM_0:0:58216644
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:88940487
Tidspunkt for hændelse: ~07:20 
Hvilke regler er blevet brudt: Propabuse
Hvad skete der:
Slamboe kører flere gange ind i min bil som holder lige ude foran min base, selvom jeg har bedt smutte. Jeg vælger derfor at skyde hans bil 1 gang, for at "advare" ham. Han kører mig efterfølgende ned, hvilket jo er helt fint, da jeg har skudt på ham. Slamboe vælger at hjælpe mig op, jeg tager derfor et våben frem for at blive ved med at skyde ham. Det fører til at han de næste 2-3 min kører væk fra mig og gemmer sig, for så bare at komme tilbage og køre ind i min parkede bil, når han ser jeg er i min base. Efter de nævnte par minutter, får jeg endelig sprunget hans bil. Slamboe er ikke lige frem begejstret i det han siger han vil lave en ban request på mig, hvis jeg vælger at henrette ham. Jeg vælger naturligvis at henrette ham. Det første han gør da han kommer ud af spawn er at tyre en prop over i min bil, og dernest samme prop over på mig. Han prøver så godt han nu en gang kan at få samme prop ind i min base i butik 2, hvilket heldigvis ikke lykkeds. Herimod blokerer han bare dørene til butik 2 og forlod serveren. De næste par minutter går så med at han rejoiner flere gange, formentlig for at hans prop ikke bliver auto fjernet.
Beviser:

SS fra console efter han propblockede min dør. 

Spoiler

e7af9c65f0d0706b319fc35d8edbf356.png.d21f8b40cd153b81835c97c43ff3c838.png

Jeg har valgt at uploade hele rp situationen med Slamboe, i det han har sagt han vil lave en banrequest på mig. Videoen er dermed længere end den behøver. Hvis du kun leder efter propabuse delen kan du med fordel hoppe til 4:10
 

 

Redigeret af Me0w
havde markeret forket tekst som fed
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej jeg kan godt se at man ikke må men jeg vil så sige du skyder mig uden grund og exloder min bil uden grund jeg køre ind i din bil og du skyder det er ikke fair at du så også dræber mig er jo så rdm men det er en anden side af sagen vi står begge kvit og tror bare vi skal lade hindanden være for nu jeg håber det kan løsnes uden et ban og et jail eller en advarsel 🙂 synes ikke det er fair at ban mig men lade ham gå man vil ikek bare skyde på ens bil hvis den bliver ramed og jeg leaver pga jeg skulle i skole og havde fået lov til at spille i morges så derfor leavet jeg jeg rejoinet pga jeg lagget helt vildt er også derfor jeg crashet ind i din bil 3 gange har video på det næsten det hele men man kan ikke se jeg lagger og jeg lyver ikke 🙂 håber i forstår og jeg prop blocker din dør fordi du rdmer mig uden nogen grund selføglig skal man ikke propblock men var lidt sur over du sprænger min bil og bagefter skyder mig og finisher mig

Redigeret af Slamboe
Link til kommentar
Del på andre sites

I det at du smadrer din bil ind i min flere gange og dermed skader den ville jeg mene at jeg har mere end grund til at skyde dig. Du kører mig over. Jeg beder dig flere gange forlade området, og stoppe med at køre ind i min bil. 

Tænker det bedste er at lade staff tage den, frem for at komme med forsvar. Som sagt tager Cqmbo fat i dig, så kan du forklare din side af situationen der.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Igen Meow,

Jeg har nu taget en snak med slamboe og han fået en passende straf for det han har gjort

Har spørgsmål eller andet til klagen er du velkommen til at tage kontakt til mig ingame, discord eller over forum

Tak for din klage!

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.