Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]meow


kat
 Del

Recommended Posts

På 7/12/2021 den 9:45 AM , biolzi2400 skrev:

- rep 

 

- kan slet ikke tåle sjov i politi styrken 

 

- kludder lidt for meget rundt

 

- du flink men virker ikke som en person der klar til lederskab

Vil du uddybe kludder? Bare så det bliver lidt mere brugbart:)

På 7/12/2021 den 11:10 AM , Ingen kender mig mere skrev:

-rep

 

- Ik så aktiv

- Toxic

- Ik så god betjent

Vil du uddybe alle 3?

Tror jeg har en 6+ timer gennemsnit hele ugen nemlig, så er lidt forvirret?:)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Me0w skrev:

Vil du uddybe kludder? Bare så det bliver lidt mere brugbart:)

Vil du uddybe alle 3?

Tror jeg har en 6+ timer gennemsnit hele ugen nemlig, så er lidt forvirret?:)

Syntes du mega flink Meow der ikke noget der. Og du ikke Toxic. Men syntes de sidste 2 dage hvor du har været under Vice. At du demoter lidt for hurtigt og kan lide den der magt alt for meget. Har også oplevet dig og kludder lidt rundt i dine egne ord

  • Brugbart 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, biolzi2400 skrev:

Syntes du mega flink Meow der ikke noget der. Og du ikke Toxic. Men syntes de sidste 2 dage hvor du har været under Vice. At du demoter lidt for hurtigt og kan lide den der magt alt for meget. Har også oplevet dig og kludder lidt rundt i dine egne ord

Ah alright, nu er jeg med, mange tak:)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, biolzi2400 skrev:

Syntes du mega flink Meow der ikke noget der. Og du ikke Toxic. Men syntes de sidste 2 dage hvor du har været under Vice. At du demoter lidt for hurtigt og kan lide den der magt alt for meget. Har også oplevet dig og kludder lidt rundt i dine egne ord

Det er faktisk god feedback at få. Lige for at forklare - skal ikke forstås som undskyldning. Jeg har på det sidste ikke fået super meget søvn, og på dagen hvor jeg demotede dig, i torsdags d. 9/12-21, havde jeg faktisk ikke fået noget søvn siden foregående fredag (d. 3/12-21). Min mangel på søvn om torsdagen har måske haft indflydelse på mit ordforråd og mit overskud. Det kan også være grunden til at jeg har sjusket og kludret lidt rundt i tingene. Det ville jeg selv have lov til, så længe det ikke påvirker andre spillers RP enten positivt eller negativt. Hvis du eller nogen andre spillere for den sags skyld fremover synes at jeg laver kludder eller sjusker med RP eller lign. må I meget gerne sige det til mig, da ting så som de ord man siger, kan være svære at huske og høre, især hvis man er udmattet. Hvis det nu skulle være jeg sad som leder af politistyrken og det påvirker dit RP som politibetjent, så nævn det, og så vil jeg naturligvis hoppe af. Jeg ville selv mene jeg er til at tale med, men det er svært altid at agere på noget, hvis man ikke er klar over man gør nogen utilfredse eller gør noget forkert:)

Håber det giver lidt indblik på min situation på dagen, og hvorfor jeg måske på daværende tidspunkt kunne have afspejlet noget magtliderlighed og kludder i min RP - som jeg ellers ikke ville mene jeg normalt har.

Redigeret af Me0w
stavefejl
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Me0w skrev:

Det er faktisk god feedback at få. Lige for at forklare - skal ikke forstås som undskyldning. Jeg har på det sidste ikke fået super meget søvn, og på dagen hvor jeg demotede dig, i torsdags d. 9/12-21, havde jeg faktisk ikke fået noget søvn siden foregående fredag (d. 3/12-21). Min mangel på søvn om torsdagen har måske haft indflydelse på mit ordforråd og mit overskud. Det kan også være grunden til at jeg har sjusket og kludret lidt rundt i tingene. Det ville jeg selv have lov til, så længe det ikke påvirker andre spillers RP enten positivt eller negativt. Hvis du eller nogen andre spillere for den sags skyld fremover synes at jeg laver kludder eller sjusker med RP eller lign. må I meget gerne sige det til mig, da ting så som de ord man siger, kan være svære at huske og høre, især hvis man er udmattet. Hvis det nu skulle være jeg sad som leder af politistyrken og det påvirker dit RP som politibetjent, så nævn det, og så vil jeg naturligvis hoppe af. Jeg ville selv mene jeg er til at tale med, men det er svært altid at agere på noget, hvis man ikke er klar over man gør nogen utilfredse eller gør noget forkert:)

Håber det giver lidt indblik på min situation på dagen, og hvorfor jeg måske på daværende tidspunkt kunne have afspejlet noget magtliderlighed og kludder i min RP - som jeg ellers ikke ville mene jeg normalt har.

Har intet med mit Demote og gøre for mit Demote er faktisk okay i gåseøjne. Men i det hele taget. Tror nok du skal blive en fin leder vis du bare lige for det sidste på plads

  • Brugbart 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Nu har jeg kendt Meow i noget tid, så jeg har ret i det jeg skriver.

 

Han er utrolig kompetent.

Har forståelse på jobbet, vores regler som betjente har, og bare generalt.

Dejlig flink over for andre spillere (det meste af tiden, har få gange oplevet dig direkte sur på andre)

 

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle blive vice-rigs.

 

 

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.