Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]ULTRA SPINNER


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

In-game navn: ULTRA SPINNER

SteamID: STEAM_0:0:194513547

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen, fordi jeg er en erfaren betjent og har brugt mange timer på at spille som betjent. Ud af de 2900 timer jeg har, vil jeg nok gætte på at 1900-2000 af dem er på at være betjent, jeg kender færdselsloven, politi reglerne samt server reglerne godt. Jeg går meget op i at betjentene på serveren opføre sig pænt og tager det at være betjent seriøst men selvfølgelig stadig så det er sjovt. Jeg vil sørge for at folk arbejder sammen i et godt teamwork, jeg kan finde ud af at tage ansvar og vil ikke misbruge den magt jeg får som stillingen “vicerigspolitichef” - Udover det har jeg været en del af ledelsen før, og har derfor kendskab til systemet og ved hvordan man sammensætter og kontrollere politistyrken. Og jeg har en klar metode til hvordan det skal fungere.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Mit mål som vicerigspolitichef er det samme som sidst jeg var i stillingen. At skabe en politistyrke som udelukkende består af kvalificeret og kompetente betjente, der hverken render rundt og troller eller laver andre ting end at passe sit arbejde på en seriøs og ordentlig måde hvor det stadig skal være sjovt, så rp-niveauet bliver hævet blandt betjente og serveren.

 

Mit ultimative mål vil være, at størstedelen af betjentene fremover automatisk vil droppe alt troll. Og rent faktisk kommunikere med hinanden og arbejde sammen som rigtige betjente. Selv når der ikke er en vicerigspolitichef online. Så det hele løber op i en størrer enhed.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke umiddelbart.

  • +Rep 3
  • -Rep 4
  • Dum 5
Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, creaMY skrev:

OROTbgu.png.c0c076c9c7445c62db882dfcf8d132c6.png

 

Mentalt er han ikke mere end 5 år gammel. Det er måske også at overdrive lidt faktisk. Han er ikke mere end 2 år gammel mentalt.

 

1 time siden, Kængu skrev:

Helt enig  
Snakker ik pænt til folk og kan heller ik finde ud af skrive pænt på discorden 
Ikke egnet 

- Rep

  • +Rep 3
  • Ban 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 6/12/2021 den 6:41 PM , Cqmbo skrev:

 

Helt enig  
Snakker ik pænt til folk og kan heller ik finde ud af skrive pænt på discorden 
Ikke egnet 

- Rep

Modent sagt Cqmbo. Det mig en gåde hvordan en så hadet spiller på serveren er staff.. det pinligt du staff utroligt staff teamet ikke kan se det. Du på ingen måde moden nok til at være staff

  • +Rep 2
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

- Snakker utroligt grimt til folk og har også været i case med dig engang med det men du bliver ved

- Jeg har nok aldrig set dig være betjent eller fået en bøde af dig

 

 

 

- Min mening nej ikke aktiv nok som betjent og snakker grimt til folk og forstår ikke ordet respekt

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.