Hop til indhold
Stavox

[Solved] Shitfest banrequest x3


kat
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: meow
Spiller 1 in-game navn: den korte <3
Spiller 2 in-game navn: MIKKELKNUT
Spiller 3 in-game navn: Kærligheds Jytte<3 (tror jeg, scoreboard var lidt underligt)
Dit SteamID: STEAM_0:0:58216644
Spiller 1 SteamID: STEAM_0:0:56878276
Spiller 2 SteamID: STEAM_0:1:24705086
Spiller 3 SteamID: STEAM_0:1:56838161
Tidspunkt for hændelse: Omkring 04:00-Server restart
Hvilke regler er blevet brudt:
Blandt de mange regler brudt er disse det mest mindeværdige:
(Mass)RDM
Propabuse (block, climb, push)
Bryd på NLR
Raid uden "/raid"
Oneway
Jobabuse (selfsupply som våbenhandler)
Base med hitman som våbenhandler og tyv
Hvad skete der:

Beviser: 

Klipene er lidt bøvlet sammen, dog kronologiske. Hold selv øje med tiden da jeg ikke har optaget alt, eftersom klokken var mange og ikke regnede med der skulle ske så meget lort på så kort tid:)

De forskellige replays som er brugt i videoen er klippet kortere da mit shadowplay snupper det sidste lange stykke tid. Hvis der er brug for mere kontekst så sig endelig til. Jeg har stadig de fleste replays gemt uredigeret.

 

 

 

 

Redigeret af Me0w
lightmode go brr
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Meow, 

Undskyld for det sene svar. 

Jeg kan godt se det de pågældende spillere har gjort ikke er i orden på nogen måde. Jeg vil tage en snak med de pågældende spillere hurtigst mugligt. Og vende tilbage med et svar hurtigst mugligt.

Redigeret af Cqmbo
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Meow, 

Jeg har nu prøvet få fat på de 3 spillere ingame, men det har været uden held. Jeg lukker ban requesten nu, men vil fortsat holde med om de kommer ind på serveren og give dem en passende straf for det de nu hver især har gjort. 

Tak for din klage!

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.