Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]kængu


Kængu
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Kængu

SteamID:STEAM_0:1:51164648

Alder:15

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Fordi jeg er aktiv som politibetjent. Jeg kunne godt tænke mig at politi kops er seriøst og nu har set mange af alle de andre vicerigspolitichef har læger en del ting og nu synes jeg at godt kan tag ledelsen rolle og Jeg giver kun realistiske bøder og ikke en på 10k får at bruge nos eller ramme en lygtepæl. Der vil jeg give en 500 KR eller 1k eller 2k eller 3k    

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:At jeg komme til blive en Vicerigspolitichef og viser jeg kan gøre politikorpset seriøst at politi de ikke går rundt og skyder.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Nej
  • +Rep 11
  • Ban 1
  • -Rep 7
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.